رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هوای نیمه ابری پایتخت در شروع سال 94

11:33 - 29 اسفند 1393
کد خبر: ۳۸۳۴۸
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی از هوای نیمه ابری با 19 درجه‌ای در پایتخت خبر داد و گفت: روز اول فروردین 1394 هوا نیمه ابری با 19 درجه خواهد بود. فردا بارش‌ها در نیمه شرقی، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب کشور تداوم پیدا می‌کند.

: کارشناس سازمان هواشناسی از هوای نیمه ابری با 19 درجه‌ای در پایتخت خبر داد و گفت: روز اول فروردین 1394 هوا نیمه ابری با 19 درجه خواهد بود. فردا بارش‌ها در نیمه شرقی، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب کشور تداوم پیدا می‌کند.

امین حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان،از بارش باران در بخش های شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در مناطق مرتفع و کوهستانی اعم از ارتفاعات البرز بارش‌ها به صورت برف باشد.

وی در ادامه افزود: ازبعدازظهر امروز از مقدار بارش‌های غرب و شمال غرب کاسته خواهد شد.فردا بارش ها در نیمه شرقی، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب تداوم پیدا می‌کند. این سامانه بارشی ظهر یکشنبه به تدریج از شمال شرق خارج و در سمت نوار غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این مطلب که به تدریج در بیشتر مناطق کشور از روز یکشنبه بارندگی پیش بینی می‌شود، ادامه داد: فردا پایتخت نیمه ابری با 19 درجه دما، روز یکشنبه دوم فروردین افزایش ابر همراه با رعدو برق خواهد بود که دمای هوا به 21 درجه خواهید رسید و در روز دوشنبه دمای هوا 20درجه و موجب کاهش دما همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

نقشینه از وزش باد شدید از امشب در جنوب استان اردبیل و گیلان خبر داد و اعلام کرد: با وزش باد از استان اردبیل و گیلان سواحل شمال گرم خواهد شدکه باافزایش نسبی همراه خواهد بود و همچنین دوشنبه بارش‌ها در سواحل شمال کشور و شمال شرق تداوم پیدا می‌کند.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: یکشنبه با توجه به کاهش دمای شمال غرب کشور بارش ها همراه با برف خواهد بود که به تدریج آذربایجان غربی، اذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان همراه با برف و باران پیش‌بینی شده است.

وی در خاتمه گفت: یکشنبه شدت بارش‌ باران در مناطق استان‌های واقع در زاگرس مرکزی (شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری) پیش بینی شده است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *