شایعه «به گلوله بسته‌شدن ساختمان فرمانداری لنجان» کذب محض است

12:52 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۹۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
فرماندارشهرستان لنجان درباره شایعات مربوط به تخریب ساختمان فرمانداری این شهرستان گفت: ابداً برای ساختمان فرمانداری مشکلی پیش نیامده و شایعه مربوط به گلوله بسته شدن این ساختمان کذب محض است و دروغ سازی‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود.

شایعات مربوط به گلوله بسته شدن ساختمان فرمانداری لنجان کذب محض است/ برگزاری راهپیمایی مردمی در اعتراض به تجمعات اخیرسید محسن سجاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حوادث اخیر درباره برخی اغتشاشگران در لنجان گفت: آن‌ها افراد شرور و ساختار شکنی بودند که دست به اقدامات هنجارشکنان زدند که از خارج از شهر آمده بودند و از داخل این شهرستان هم بوده‌اند، اما هنوز برای اظهار نظر قطعی در این باره زود است و این موارد در دست بررسی است تا در فرصت مناسب به دقت بررسی شود.


فرماندارشهرستان لنجان در خصوص خسارت‌های وارد شده بر اثر حوادث اخیر در این شهرستان نیز عنوان کرد: خسارت‌ها خیلی جزئی بوده است و با تمهیداتی که اندیشیده شد حداقل خسارات به اموال و اماکن عمومی موجود در این شهرستان وارد شد که می‌توان گفت این خسارت‌ها در حد شکسته شدن چند شیشه بانک بوده است والحمدالله خسارت‌های دیگری وارد نشده است.

سجاد درباره خبر حمله به فرمانداری لنجان و به گلوله بستن ساختمان فرمانداری این شهرستان، گفت: ابداً برای ساختمان فرمانداری مشکلی پیش نیامده و شایعه مربوط به گلوله بسته شدن این ساختمان کذب محض است و دروغ سازی‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لنجان در آرامش کامل به سر می‌برد، خاطر نشان کرد: عصر امروز ساعت ۱۶:۰۰ مراسم راهپیمایی مردمی‌ در دفاع از نظام و اعتراض به تجمعات اخیر در این شهرستان برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *