شهر‌های استان لرستان از جمله درود در وضعیت عادی هستند/ برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از نظام و محکوم کردن اقدامات خرابکارانه

9:42 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۲۸۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در دو روز گذشته، استان لرستان در امنیت و آرامش کامل بوده و همه شهر‌های استان از جمله شهر درود در وضعیت عادی هستند.
استان لرستان در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد/ برگزاری راهپیمایی سراسری در لرستان برای حمایت از نظام و محکوم کردن اقدامات خرابکارانه
حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حوادث اخیر گفت: در دو روز گذشته، استان لرستان در امنیت و آرامش کامل بوده و همه شهر‌های استان از جمله شهر درود در وضعیت عادی هستند.

وی با بیان اینکه در یکی دو روز گذشته هیچ گونه درگیری، تجمع و خرابکاری در سایر شهر‌های استان وجود نداشته است، افزود: امروز (۱۳ دیماه) هم بنا شده در سایر شهر‌های استان راهپیمایی بزرگی از سوی مردم درحمایت از نظام و محکوم کردن این اقدامات خرابکارانه صورت بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی در سطح همه شهر‌های استان لرستان یک درخواست مردمی بود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز مدیریت آن را بر عهده دارد که امروز (۱۳ دیماه) رأس ساعت ۱۰:۰۰ این مراسم در سطح همه شهر‌های استان برگزار می‌شود.

خجسته پور تاکید کرد: مسیر راهپیمایی مردمی در خرم آباد از مصلی نماز جمعه تا میدان ۲۲ بهمن خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *