رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزمون سخت استقلالِ اوج گرفته در تبریز/ قدرت‌نمایی پرسپولیس در ورزشگاه خالی!

0:01 - 14 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۲۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف به اتمام خواهد رسید.
 
جمعه ۱۵ دی

تراکتورسازی - استقلال/ ساعت ۱۴:۳۰/ ورزشگاه یادگار امام تبریز

در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است.

تراکتورسازی که از هفده بازی گذشته فقط ۲۳ امتیاز جمع کرده و در رده نهم جدول است برای رسیدن به رده‌های بالای جدول به این پیروزی خانگی نیاز دارد. ضمن اینکه شکست و یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند به منزله اخراج یا استعفای یحیی گل‌محمدی از سمتش باشد. در آن سمت میدان هم استقلال اوج گرفته کار بسیار دشواری برای تداوم موفقیت‌های اخیرش دارد. این دیدار می‌تواند مثل همیشه آّبستن حوادث زیادی باشد.

پدیده - صنعت نفت/ ساعت ۱۴:۳۰/ ورزشگاه ثامن مشهد

شاگردان رضا مهاجری برای سروسامان بخشیدن به وضعیت خود پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل سپاهان، برابر صنعت نفت آبادان به میدان می‌روند. هر دو تیم جزو تیم‌های باکیفیت این فصل فوتبال ایران هستند که تقابل آنها می‌تواند بسیار جذاب باشد. پدیده با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم و صنعت نفت آبادان با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول حضور دارد.

ذو‌ب‌آهن اصفهان - پیکان تهران/ ساعت ۱۵:۰۰/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

ذوب‌آهن که در فصل نقل و انتقالات جزو تیم‌های پرکار بود و چند تغییر را در ترکیب بازیکنانش داشته در شرایطی میزبان پیکان است که به ۳ امتیاز این دیدار بسیار نیاز دارد. هم ذوب‌آهن و هم پیکان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند و خود این مسئله می‌تواند بازی را جذاب‌تر کند. مهم‌ترین اتفاق این بازی تقابل بختیار رحمانی، هافبک اول فصل پیکان مقابل هم‌تیمی‌های سابقش و البته مجید جلالی است. ذوب‌آهن با ۲۳ امتیاز در رده هشتم جدول و پیکان با ۲۷ امتیاز دررده چهارم جدول حضور دارند.

سپیدرود رشت - گسترش فولاد تبریز/ ساعت ۱۵:۰۰/ ورزشگاه سردار جنگل رشت

سپیدرود در شرایطی میزبان گسترش فولاد تبریز است که در این بازی سومین سرمربی فصل خود را روی نیمکت می‌بیند. علی کریمی سرمربی جدید سپیدرود در اولین تجربه‌اش روی نیمکت این تیم می‌خواهد ۳ امتیاز بازی را بگیرد، اما مقابل او گسترش فولادی حضور دارد که این روز‌ها با فیروز کریمی بسیار خوب نتیجه می‌گیرد و توانسته با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول باشد. در طرف مقابل سپیدرود با ۱۵ امتیاز از ۱۷ بازی گذشته در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده است.

سایپا - استقلال خوزستان/ ساعت ۱۶:۳۰/ ورزشگاه پاس قوامین تهران

سایپای پرنوسان این هفته در خانه میزبان استقلال خوزستانی است که نتوانسته نتایج خوبی در این فصل بگیرد. شاگردان دایی که با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول هستند می‌توانند در بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان به برتری برسند، آنهم در شرایطی که سایپا نشان داده در بازی‌های خانگی تیمی قدرتمند است. استقلال خوزستان با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی حضور دارد.

پرسپولیس - نفت تهران/ ساعت ۱۶:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران

پرسپولیس که مقتدرانه با ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر است در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان نفت تهران بحران‌زده است. شاگردان برانکو که در دوران اوج خود به سر می‌برند روی کاغذ کار سختی مقابل نفت تهران ندارند اما نفت با تغییر سرمربی خود هم می‌تواند تیمی خطرناک برای پرسپولیس باشد. هرچند این تیم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول است، اما نمی‌شود آنها را در بازی با پرسپولیس از پیش بازنده تلقی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *