حمایت تمام قد سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان از میلاد بیگی

7:32 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۱۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان گفت: میلاد بیگی در چند وقت اخیر با مصدومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرده، اما همیشه در مسابقات بزرگ بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی‌الاصل تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان که مدال طلای رقابت های جهانی سال 2017 را در کارنامه دارد در چند رویداد اخیر نتوانسته انتظارات را بر آورده کند. بیگی در آخرین گرند اسلم سال 2017 که چندی پیش در چین برگزار شد هم به مدال برنز قناعت کرد تا باز هم دست منتقدان را برای انتقاد باز بگذارد اما سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان نظر دیگری در این خصوص دارد.

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار میزان ضمن دفاع از عملکرد بیگی در گرنداسلم چین اظهار داشت: میلاد مدت‌هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و نتوانسته تمریناتش را به طور منظم پیگیری کند و با این حال در رقابت‌هایی با این سطح کیفی بالا به مدال برنز دست یافت.

وی با اشاره به اینکه در بازی نیمه نهایی بیگی چند اشتباه داشت، افزود: او در مرحله نیمه نهایی به مصاف «خارماتوف» دارنده مدال طلای وزن هفتم جهان در سال ۲۰۱۷ رفت و چند اشتباه هم داشت و در نهایت بازی را واگذار کرد.اهل توجیه نیستم اما اشتباهات جزئی می تواند نتیجه یک بازی را کاملا عوض کند. به هر حال او در مسابقه شانس مجدد «نتوان کتوف» دیگر تکواندوکار روسی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

سرمربی تیم تکواندو جمهوری آذربایجان ادامه داد: پس از قهرمانی در رقابت‌های جهانی در تمام مسابقات میلاد را با خودمان بردیم و طبیعی است که فشار زیادی به او وارد شده و مصدومیت های پیاپی برایش به وجود بیاید.

مهماندوست در پایان گفت: قبول دارم که دست میلاد تا حد زیادی برای حریفان رو شده و در نظر داریم با یک سیستم مبارزه جدید او را راهی مسابقات کنیم تا باز هم شکست دادن این تکواندوکار بزرگ برای هر حریفی به آرزو تبدیل شود. بیگی در مسابقات بزرگ همیشه بهترین نتیجه را کسب کرده و باز هم این روند ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *