رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شایعات درباره ایذه کذب محض است/ روز گذشته شهر در آرامش و امنیت کامل بود

12:11 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۰۲۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار خوزستان گفت: روز گذشته (دوشنبه) ایذه آرام بود و با سران و بزرگان طوایف، جلسه‌ای برگزارشد، خودشان هم ازاوضاع و احوال نگران بودند و با صحبت‌ها و توافق‌هایی که انجام شد همه مسائل برطرف شد.

ایذه آرام استغلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درخصوص آخرین وضعیت تجمعات درشهر ایذه بیان‌ کرد: روز گذشته در ایذه هیچ مشکلی وجود نداشت و شهر در آرامش و امنیت کامل بود.

استاندار خوزستان افزود: یکشنبه هم که شایعاتی درباره تصاحب دستگاه‌های دولتی بدست معترضان و اغتشاشگران مطرح می‌شد، کذب محض بود؛ چنین مسئله‌ای به هیچ وجه حتی برای یک دقیقه هم رخ نداده است.

وی تصریح کرد: در روز یکشنبه ایذه کمی ملتهب بود، اما نیرو‌های انتظامی از دستگاه‌های حکومتی، مراکز دولتی و قسمت‌های مختلف شهر صیانت و حفاظت کردند و اگر اعتراضات و مواردی هم بود، کنترل شد.

شریعتی در عین حال تاکید کرد: روز گذشته (دوشنبه) ایذه آرام بود و با سران و بزرگان طوایف جلسه‌ای برگزارشد، خودشان هم ازاوضاع و احوال نگران بودند و با صحبت‌ها و توافق‌هایی که انجام شد همه مسائل برطرف شد.

استاندار خوزستان در پایان در خصوص برگزاری تجمعات احتمالی آینده در خوزستان نیز خاطرنشان کرد: اگر تقاضای تجمعی وجود داشته باشد، حتما دراستانداری بررسی می‌شود و در صورت امکان و لزوم مجوز داده می‌شود تا درمحلی که شرایطش فراهم باشد، تجمع انجام شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *