رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ساخت ساختمان پلاسکو حل شده است/ گزارش «حادثه قطار تبریز - مشهد» نهایی شد

10:03 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۹۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر کمیسیون عمران مشکلات ساخت ساختمان پلاسکو حل شده است، گفت: هفته جاری بازدیدی از ساختمان پلاسکو خواهیم داشت تا از نزدیک اقدامات را رصد کنیم.

محمدرضا رضایی‌بازدید کمیسیون عمران از روند ساخت «ساختمان پلاسکو»/گزارش برخورد دو قطار تبریز–مشهد به ایستگاه صحن رسیدکوچی نماینده مردم جهرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به ساخت پروژه ساختمان پلاسکو بیان داشت: از نظر کمیسیون عمران مشکلات بر سر راه ساخت ساختمان پلاسکو حل شده است.

وی با اشاره به جلسه این کمیسیون با شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان و مالکین این ساختمان گفت: طبق این جلسه قرار شد تا اقدامات اولیه آغاز شود.

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است کمیسیون طی هفته جاری بازدیدی از ساختمان پلاسکو داشته باشد تا از نزدیک اقدامات را رصد کنیم لذا طبق قولی که شهردار تهران و بنیاد مستضعفان به ما داده‌اند قرار بود اقدامات از ماه پیش آغاز شود.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به گزارش حادثه برخورد دو قطار تبریز – مشهد گفت: این گزارش تکمیل و نهایی شده و به تازگی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *