رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرگ‌هایی با لباس میش؛ آشوبگران، کودک‌کش‌ها را هم شاد کردند/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد!

12:11 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۹۲۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
اغتشاشات اندک عناصر فریب خورده و یا معاند، ظرف امروز یا فردا - به گفته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور - پایان می‌یابد آنچه می‌ماند همین تجدید دوره پرضرورتِ دشمن‌شناسی برای ملت ایران است...

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در روز‌های گذشته، عده معدودی از عناصر فریب‌خورده و یا معاندان نشان‌دار، در برخی از شهر‌های کشور از جمله پایتخت، دست به آشوب و اغتشاش زده‌اند. آن‌ها در بادی امر تلاش داشتند تا از تجمعات اعتراضی مردم علیه وضعیت معیشتی سوء استفاده کنند، اما مردم دست این عناصر مزدور دشمن را خواندند و از همراهی این عده قلیل سرباز زدند.

تعرض آشوبگران به مردم!
این آشوبگران مشابه اقدامات فتنه‌گران در سال ۸۸ دست به تخریب اموال عمومی و تعرض به آرامش و امنیت مردم زدند. ایستگاه‌های اتوبوس، ماشین آتش‌نشانی، نرده‌های آهنی کنار خیابان، خودپرداز بانک‌ها و ... از آتش آشوبگری این اغتشاش‌گران معدود محفوظ و مصون نماند.

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

دو اقدام رذیلانه اغتشاشگران
آن‌ها حتی به پرچم ایران که اصلی‌ترین نماد کشور است نیز رحم نکردند و در حرکتی رذیلانه اقدام به آتش زدن پرچم ایران کردند و با این کار ثابت نمودند که شعارشان مبنی بر «جانم قدای ایران» چیزی بیشتر از دیکته ۸ ساله پیش وزارت خارجه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیست.

اقدام رذیلانه دیگر این قلیل اغتشاش‌گران، پاره کردن بنری منقش به تصویر سردار قاسم سلیمانی بود. سرداری که با مجاهدت خود و نیروهایش همین چندماه پیش برای همیشه منطقه‌ای را از شر خون‌آشامان داعشی نجات داد. گویی داعشی‌های وطنی که از شکست و هزیمت همقطارانشان در عراق و سوریه سرخورده شده بودند با پایین کشیدن بنر منقش به تصویر حاج قاسم می‌خواستند از اربابان آمریکایی، صهیونیستی و سعودی‌شان دلجویی کنند.

گرگ‌ها بیدار شدند!
اما در جریان اغتشاشات اخیر معدود افرادی در برخی شهر‌های کشور، دشمنان همیشگی و گرگ‌صفت ملت ایران، لباس میش به تن کرده و خود را دوستدار مردم ایران زمین معرفی کردند.

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

توئیت‌های فرزندِ خلف پرزیدنت‌های تروریست‌پرور
ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که همین چندی پیش در تاریخ ۲۱ مهر در یکی از سخنرانی‌هایش علنا برای نام بردن از ملت ایران از واژه «تروریست» استفاده کرده بود، در چند روز اخیر تا توانسته از فلوریدا مقر تعطیلات زمستانی اش، برای دمیدن در آتش آشوبگران توئیت کرده است.

وی طی چندین توئیت، به ناشیانه‌ترین شکل ممکن تلاش کرده خود را دوست ملت ایران جا بزند. ترامپ در شرایطی از دوستی با ملت ما دم می‌زند که در طول حدود یکسال اخیر که به کرسی ریاست‌جمهوری آمریکا تکیه زد، بالغ بر ۱۰ لایحه و فرمان ضدایرانی را صادر کرده است. از فرمان منع ورود ایرانیان به آمریکا موسوم به فرمان مهاجرتی تا صدور دستور کاهش خرید نفت از ایران.

«مایک پنس» معاون اول ترامپ هم به تبعیت از مافوق سبک مغزش، طی توئیتی ضمن توهین به کشورمان، مدعی شده است که اشتباه دولت قبلی آمریکا در قبال ایران را مرتکب نخواهند شد!

اظهار شعف قاتلان جوانان مردم ایران
وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید هم طی بیانیه‌های جداگانه‌ای، به حمایت از اندک اغتشاشگران و آشوب گران روز‌های اخیر پرداخته‌اند و سعی کرده اند چنین وانمود کنند که دوستدار ملت ایران هستند.

اظهار دوستی آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران به موازات حمایت آن‌ها از اغتشاشگران و آشوبگران و متعرضان به اموال مردم ایران در شرایطی است که سردمداران واشنگتن سیاهه‌ای از خباثت و جنایت علیه ملت ایران در کارنامه خود دارند.

احمق مثل استراتژیست‌های آمریکایی
مردم ایران هنوز کودتای ۲۸ مرداد و نقش مستقیم سازمان جاسوسی آمریکا در این واقعه را فراموش نکرده‌اند؛ مردم ایران هنوز تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ و کشته شدن ۲۹۰ مسافر ایرانی پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمای ایران برفراز خلیج فارس به دست ناخدا ویلیام راجرز فرمانده ناوِ وینسنس را فراموش نکرده‌اند. مردم ایران تحریم‌های ظالمانه چهار دهه اخیر آمریکا علیه خود را فراموش نکرده اند.

مشاوران و استراتژیست‌های احمق آمریکایی و احیانا وطن‌فروشان داخلی اشتباه به عرض مقامات شکم باره کاخ سفید رسانده‌اند که حافظه تاریخی ایرانیان ضعیف است.

آشوبگران، کودک‌کش‌ها را هم شاد کردند
اما از آمریکایی‌ها که دشمنان شماره یک ملت ایران و مسرور از آشوب‌های اخیر هستند که بگذریم، به صهیونیست‌ها می‌رسیم؛ قهرمانان بلامنازع عرصه کودک کشی، جنایت، ویرانی، غصب و تمام رذائل انسانی و حیوانی. سردمداران این رژیم منحوس و منفور هم با دسپاچگی خاصی به سیاق فتنه ۸۸ به حمایت از آشوبگران پرداختند.

رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد
بی بی سی فارسی رسانه ملکه انگلیس هم برای عقب نماندن از قافله حمایت از تخریبگران اموال مردم ایران، رپورتاژ‌های ویژه‌ای را در حمایت از آشوبگران تدارک دید. در جریان فتنه ۸۸ هم این رسانه میدان دارِ حمایت از اغتشاشگران و در مواقعی اتاق جنگ‌شان بود.

بی بی سی، برای تشویش اذهان و پررنگ جلوه دادن آشوب ها، از تمام امکانات خود، از سایت و تلویزیون گرفته تا شبکه های اجتماعی استفاده کرد و لحظه به لحظه اخبار و فیلم های تایید نشده ای را منتشر می کند.

البته شور و شعف رسانه ملکه از حوادث اخیر در داخل کشورمان، چندان دور از انتظار نبود؛ بی‌بی‌سی همواره در طول سالیان دراز بر علیه منافع و مصالح ملت ایران به خبرسازی و خبرپراکنی پرداخته است و نقش این رسانه معاند در حوادثی همچون کودتا ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، قرارداد‌های شبه استعماری دوران پهلوی، تحرکات تجزیه‌طلبانه و شرورانه در اوایل انقلاب، فتنه‌های ۷۸ و بویژه ۸۸، بر همه عیان است.

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

همچنین اتاق فکر بی‌بی‌سی، چندی پیش نسخه هجمه به ارکان نظام از جمله قوه قضاییه و سپاه پاسداران را تجویز کرد و در یک تقسیم کار، بخشی از این پروژه به یک کانال تلگرامی وابسته به سرویس‌های جاسوسی انگلیس و اسرائیل موسوم به «جاعل نیوز» سپرده شد. همان کانالی که با دروغ های شاخدارش حتی اسباب اعتراض سایر عناصر اپوزیسیون را هم فراهم کرده بود و در روزهای نخست آشوب، دستورالعمل ساخت مواد لازم برای اقدامات تروریستی را آموزش می‌داد.

سلطنت‌طلبان و منافقین هم اعلام وجود کردند!
سلطنت طلبان به سردمداری ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع و بیوه محمدرضا پهلوی هم از اغتشاش و آشوب در ایران حمایت کردند. البته اقدام اخیر این ورشکستگان صرفا برای خودنمایی نزد ارباب آمریکایی‌شان و محرون نشدن از کاسه لیسی کاخ سفید بود؛ وگرنه خودشان هم می‌دانند که به چه میزان نزد مردم ایران ذلیل و حقیر هستند.

اما از همه عناصر دشمن ملت ایران که بگذریم، از خودنمایی مضحک سرکرده گروهک تروریستی منافقین در روز‌های اخیر نمی‌توانیم بگذریم. گروهکی که حدود ۱۷ هزار ایرانی بیگناه از کودک سه ساله تا کاسب دوره‌گرد را به فجیع‌ترین شکل ممکن، کشته‌اند و این روز‌ها از علاقه به ملت ایران دم می‌زنند.

در ورشکستگی و ذلت سرکرده خون‌آشام منافقین همین بس که وقتی می‌خواهد در پاریس میتینگ بگذارد، ترجیح می‌دهد بجای عناصر ایزوله شده گروهک خود در اردوگاه آلبانی، از دانشجویان اجاره‌ای بلغارستانی و لهستانی استفاده کند، چرا که می‌داند اعضای کادر منافقین در صورت ورود به پاریس، فرار را به قرار ترجیح می‌دهند و خود را از اسارت این خوکان انسان‌نما رها می‌کنند.

البته پاسخ یاوه گویی های سرکرده گروه تروریستی منافقین با واکنش های زیادی مواجه شد و مردم به تمسخر ادعاهای او پرداختند.

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

دلجویی داعشی‌های وطنی از اربابان آمریکایی - صهیونیستی/ رسانه ملکه، سنت‌شکنی نکرد

آنچه قابل ذکر است اینکه اغتشاشات اندک عناصر فریب خورده و یا معاند، ظرف امروز یا فردا - به گفته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور - پایان می‌یابد آنچه می‌ماند همین تجدید دوره پرضرورتِ دشمن‌شناسی برای ملت ایران است...

بیشتر بخوانید:
ناآرامی‌های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می‌یابد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *