واکنش فرگوسن به شکستن رکوردش از سوی ونگر

14:45 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۷۵۴
سرمربی سابق منچستریونایتد به آرسن ونگر بابت شکستن رکوردش در لیگ برتر تبریک گفت.

واکنش فرگوسن به شکستن رکوردش از سوی ونگربه گزارش گروه فضای مجازی  و ‌به نقل از تلگراف، آرسنال دیشب (یک‌شنبه) در هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس در حالی که با یک گل از وست برومویچ پیش بود با پنالتی‌ مشکوک حریف به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این بازی هشتصد و یازدهمین حضور ونگر روی نیمکت آرسنال در لیگ برتر بود تا این مربی فرانسوی رکورد فرگوسن را بشکند و به نام خود ثبت کند.

این بازی هشتصد و یازدهمین حضور ونگر روی نیمکت آرسنال در لیگ برتر بود تا این مربی فرانسوی رکورد فرگوسن را بشکند و به نام خود ثبت کند.

سر الکس فرگوسن در واکنش به این رکوردشکنی گفت‌: من به ونگر تبریک می‌گویم که توانست این طور رکورد من را بشکند.

رسیدن به این رکورد به این معنا است که شما تعهد و مسئولیت پذیری بسیار بالایی در زمینه مربیگری داشته باشید. من بعید می‌دانم که رکورد ونگر تا سال‌ها شکست شود. 

البته فرگوسن چند سال قبل از به وجود آمدن لیگ برتر در انگلیس مربیگری کرد و توانست با منچستریونایتد افتخار کسب کند ولی از سال ۱۹۹۲ که لیگ برتر شروع شد، ونگر حالا به بیشترین حضور در آن رسیده است.

 

 

منبع:ایسنا

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *