دشمنی استکبار با ملّت ایران، پایان ندارد/ «ولایت» سکان‌دار کشور است

11:40 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۶۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سکان‌دار کشور ولایت است و خارج از هرگونه گرایش سیاسی خواسته مردم این است که به همه بگویند نظام اسلامی نظامی ولایی است و با جهت دهی ولایت پیش می رود.

دشمنی استکبار با ملّت ایران، پایان ندارد/ «ولایت» سکان‌دار کشور استبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی روز بزرگ پیروزی ملت بر بزرگترین خطر مواجه شده با آن بود.

وی بابیان اینکه هیچگاه دشمنی استکبار جهانی با ملت مسلمان ایران پایانی ندارد، تصریح کرد: خداوند در قران نیز فرموده است تاحق است دشمن و دشمنی نیز همیشه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: در فتنه ۸۸ نیز مردم انقلابی اصفهان پیشتاز بودند و یک روز قبل از سرتاسر ایران و در روز هشتم دی قیامی تاریخی کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طبق برسی‌های دشمن دلیل عدم موفقیت فتنه دو عامل بود، ادامه داد: در ابتدا رهبر فهیم، بصیر، حکیم و بامنطق و سپس همین مردم همیشه در صحنه که اگر کسی متعرض به اعتقادات آن‌ها شود در مقابل آن می‌ایستند تا شکستشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی نیز پیرو امام عزیز است و دشمن تلاش می‌کند به این جایگاه خدشه وارد کند، اما امروز هم باید بدانیم در زمان فتنه حضور شجاعانه رهبر و مردم سناریوی دشمن را خنثی کرد.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، حماسه ۹ دی پیام‌هایی هم دارد که دانشگاه‌ها و حوزه‌ها باید آن را برای مردم تبیین کنند و همچنین این نکته هم ضروری است که با کسانی که روحیه امید را دردل مردم را تضعیف می‌کنند برخورد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: خیلی از خواص در فتنه ۸۸ سقوط کردند، اما بدانند و بدانید تا پیوند با ولایت فقیه است هرگز انقلاب اسلامی آسیب نمی‌بیند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و استکبار می‌داند رسیدن انقلاب به چهل سالگی پیوند امت با ولایت است، بنابراین می‌خواهند این پیوند را به هر طریقی قطع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: هرکس دل رهبری را بلرزاند بداند در جبهه مخالف ماست و در ما جانانه مقابل او می‌ایستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، افزود: پیام محوری حماسه ۹ دیاین است که فراموش نکنیم سکان دار کشور ولایت است و خارج از هرگونه گرایش سیاسی خواسته مردم این است که به همه بگویند نظام اسلامی نظامی ولایی است و با جهت دهی ولایت پیش می‌رود و مسئولان باید اطاعت و تبعیت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *