دستگاه‌های ذیربط به دنبال مقصران پرونده شکایت «ریزه اسپور» باشند/ فراکسیون ورزش هم ورود می‌کند

8:01 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۵۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس با اشاره به رد بررسی مجددا شکایت «ریزه اسپور» از پرسپولیس گفت: بدون شک دستگاه‌های ذیربط باید به دنبال مقصران این مسئله باشند چرا که اینگونه مسائل بار‌ها به‌وجود آمده و قطعاً باز هم اتفاق می‌افتد بنابراین وزارت ورزش باید بررسی‌های دقیق‌تری در این رابطه داشته باشد.

بدون تیترعلی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به وضعیت پروندهشکایت «ریزه اسپور» از پرسپولیس گفت: این پرونده به نوعی می‌توانست با توافق فی‌مابین حل شود که مسئولان پرسپولیس در این زمینه متأسفانه کم‌کاری کردند.

وی افزود: در حال حاضر باید مسیر قانونی این شکایت طی شود و این باشگاه باید جریمه را بپردازد در غیراینصورت باید به دنبال توافق با این باشگاه باشد.

یوسف‌نژاد درباره اینکه این هزینه از بیت‌المال بوده و آیا نباید باشگاه  پاسخگوی رفتار خود باشد؟ گفت: بالاخره این مسئله به دلیل اینکه به نام جمهوری اسلامی ایران است و در بُعد بین‌المللی مطرح می‌َشود دیگر استقلال و پرسپولیس ندارد لذا به اعتقاد بنده شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که دولت و یا باشگاه مدنظر این جریمه نقدی را بپردازد.

وی تأکید کرد: بدون شک دستگاه‌های ذیربط باید صد در صد به دنبال مقصران این مسئله باشند چرا که اینگونه مسائل  بار‌ها به‌وجود آمده و قطعاً باز هم اتفاق می‌افتد بنابراین وزارت ورزش باید بررسی‌های دقیق‌تری در این رابطه داشته باشد.

نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس تصریح کرد: فراکسیون ورزش مجلس هم این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد و به این موضوع ورود خواهد کرد.

باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه به دلیل فسخ قرارداد یکی از بازیکنان ایرانی ازپرسپولیس شکایت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *