اگر پارس‌جنوبی را نبریم، پیروزی مقابل پدیده زیر سوال می‌رود/ روی بازیکنان جدیدمان حساب باز کرده‌ایم/ من، برانکو و شفر می‌توانیم به فوتبال ایران کمک کنیم

11:57 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۹۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: معتقدم من،‌ برانکو و شفر می‌توانیم به فوتبال ایران کمک کنیم چون هر سه نفر ما هم تجربه کافی را داریم و هم نام و نشان کافی.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پیروزی روز گذشته سپاهان مقابل پدیده، تغییر و تحولات تاکتیکی این تیم، اضافه شدن چند بازیکن جدید به جمع زردپوشان اصفهانی و ... بهانه‌های خوبی بود تا سراغ زلادکو کرانچار سرمربی سپاهان برویم.

کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

*اول از بازی روز گذشته شروع کنیم، انگار برای انتقال گرفتن خیلی انگیزه داشتید؟

من قبل از مسابقه هم گفتم که به هیچ‌وجه دنبال انتقال یا عقده‌گشایی نیستم، ما فقط می‌خواستیم ثابت کنیم که تیم باکیفیت‌تر چه تیمی است. ضمن اینکه باید بیشتر از 4 گل می‌زدیم فکر می‌کنم روز گذشته به‌خوبی نشان دادیم که شکست نیم‌فصل اول مقابل پدیده در مشهد فقط یک غافلگیری بود.

*خط حمله سپاهان در بازی روز گذشته بسیار پرقدرت بود.

من همین انتظار را از خط حمله تیمم دارم اما مهم این است که در بازی با پارس جنوبی هم این کیفیت را داشته باشیم چون اگر نخواهیم پارس را هم ببریم پیروزی مقابل پدیده زیر سوال می‌رود. فکر می‌کنم بازیکنانم هم پذیرفته‌اند که پیروزی مقابل پارس جنوبی چقدر مهم است.


*درباره بازیکنان جدیدی که گرفتید چه صحبتی دارید؟

در هر صورت بازگشت شریفی به تیم و البته آمدن دروازه‌بانی مثل ابراهیم عالمه که توانسته با تیم ملی کشورش تا پلی‌آف جام جهانی پیش برود برای ما خوب است. همچنین بازیکن آلبانیایی هم که باید در تابستان به ما ملحق می‌شد به تیم اضافه شده که می‌تواند به ما کمک کند.

*پس با این حساب روی بازیکنان جدیدتان حساب کرده‌اید.

قطعاً همینطور است ما برای موفق شدن روی همه بازیکنانمان مخصوصاً بازیکنان جدید حساب کرده‌ایم.

*چرا خریدهای نیم‌فصل شما از خریدهای اول فصلتان بهتر بودند؟

من هم با این مسئله موافقم اما دلیلش این است که بازیکنانی که نیم‌فصل به ما اضافه شدند در شرایط مسابقه حضور داشتند اما بازیکنانی که اول فصل آمدند مثل برزیلی‌های ما مدتی از فوتبال دور بودند و من هم هرکاری کردم نتوانستم آنها را به شرایط مسابقه برگردانم.

*خیلی‌ها معتقدند حضور مربیانی مثل شما، برانکو و شفر به فوتبال ایران کمک می‌کند.

قطعاً همه این مسئله را تأیید می‌کنند که حضور مربیان خوب خارجی به کیفیت فوتبال ایران کمک کرده اما نمی‌توانیم از نقش مربیان بزرگ ایرانی صحبت نکنیم. من معتقدم من،‌ برانکو و شفر می‌توانیم به فوتبال ایران کمک کنیم چون هر سه نفر ما هم تجربه کافی را داریم و هم نام و نشان کافی.

*یکی از نکات مثبتی که در خصوص سپاهان وجود داشت حمایت مسئولان باشگاه از شما در زمانی که نتیجه نمی‌گرفتید بود، در این خصوص هم صحبت می‌کنید؟

خوشحالم که باشگاه نشان داده به من اعتماد دارد اگرچه نتایج دور از انتظار ما بود اما در جلسات متعددی که داشتیم در خصوص این مسائل صحبت کردیم. واقعاً ‌خودمان نمی‌دانستیم که علی‌رغم بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم چرا نتیجه نمی‌گرفتیم. ده بازیکن جدید به تیم اضافه شده بودند و همین نشان می‌دهد که ما به هماهنگی و زمان نیاز داشتیم.

*خیلی‌ها معقدند اگر شما با همین نتایج در لیگ‌های کشورهای عربی کار می‌کردید قطعاً تا الان اخراج شده بودید.

در زمانی که در امارات بودم طبق قراردادم عمل شد و پس از پایان آن از باشگاه جدا شدم و هیچ‌وقت این شرایط را تجربه نکردم، اما معتقدم اگر سپاهان در سال‌های گذشته نتیجه گرفته به خاطر ثبات مدیریتی و البته ثبات در تصمیمات مدیریتی بوده است.

گفت‌وگو از میلاد اعظمی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *