برنامه هسته‌ای‌ و موشکی را ادامه خواهیم داد

8:55 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۸۶۳
کره‌شمالی روز شنبه طی بیانیه‌‌‌ای با اشاره به تلاش آمریکا برای توقف توسعه برنامه موشکی و هسته‌ای پیونگ‌یانگ تأکید کرد هیچ تغییری در سیاست‎های خود ایجاد نخواهد کرد.

برنامه هسته‌ای‌ و موشکی را ادامه خواهیم دادبه گزارش گروه بین‌الملل ، کره‌شمالی بار دیگر بر توسعه برنامه موشکی و هسته‌ای خود در سال آتی تأکید کرد.


بنا به گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، رسانه رسمی کره‌شمالی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پیونگ‌یانگ همچنان به توانمندیهای خود در آینده ادامه خواهد داد.

در بیانیه پیونگ‌ یانگ آمده است: جمهوری خلق کره‌ شمالی، به عنوان یک دولت راهبردی جدید و قدرت هسته‌ای انکارناپذیر، هیچ تغییری در سیاست‎های خود ایجاد نخواهد کرد، موجودیت آن به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر را نه می‌توان تضعیف کرد و نه می‌توان نادیده گرفت.

به نوشته «یونهاپ»، کره‌شمالی در بخش دیگری از بیانیه خود به تشریح دست‌آوردهای موشکی و هسته‌ای تاکنونی خود پرداخته است.

یونگ‌یانگ در سال 2017 تاکنون 16 آزمایش موشکی انجام داده است که 11 مورد از آنها از هنگامی که «مون جائه این» رئیس‌جمهور کره‌جنوبی به ریاست‌ این کشور انتخاب شد انجام شده‌ است.

پیونگ‌یانگ همچنین تأکید می‌کند: آمریکا همچنان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و دیپلماتیک و دیگر عرصه‌های به اقدامات خود علیه کره‌شمالی ادمه می‌دهد، اما هیچ‌کدام از این سیاست‎ها ذره‌ای توقف در پیشرفت کره‌شمالی ایجاد نخواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *