اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد/ قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین است

15:24 - 07 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۵۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل با بیان اینکه اظهارات نسنجیده ترامپ موجب شد تا بار دیگر همه دنیا متوجه فلسطین و قدس شریف شود، گقت: ترامپ باید از موضع خود عقب نشینی کند. قدس شریف جزء لاینفک و أبدی فلسطین است.
اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه دنیا را متوجه فلسطین کرد / قدس شریف جزء لاینفک و ابدی فلسطین استبه گزارش گروه سیاسی ، صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل (۶ دی ۹۶) دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه گفت: «اظهارات نسنجیده ترامپ موجب شد تا بار دیگر همه دنیا متوجه فلسطین و قدس شریف شود».
 
وی افزود: «ترامپ باید از موضع خود عقب نشینی کند. قدس شریف جزء لاینفک و أبدی فلسطین است».

دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل ضمن اشاره به اتهامات کذب سعودی‌ها در خصوص پرتاب موشک ایرانی توسط یمنی‌ها به ریاض خاطر نشان کرد: «جمهوری اسلامی ایران بر ارسال کمک‌های انسان دوستانه در یمن تأکید دارد و تنها راه حل بحران در یمن را راه حل سیاسی می‌داند».

امیرعبداللهیان با اشاره به استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکایی در منطقه سوریه گفت: آمریکایی‌ها به بهانه حمایت از کردها، اهداف موزیانه خود و رژیم صهیونیستی را در سوریه دنبال می‌کنند.

صلاح الزواوی مقدم السفراء و سفیر فلسطین از حمایت‌های مؤثر جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خانه ملت سفیر فلسطین گفت: تشکیل کشور فلسطینی در کرانه و نوار غزه به پایتختی قدس شرقی، تنها یک خیال و تحقق آن غیر ممکن است. وی با اشاره به آشکار شدن چهره واقعی آمریکا خاطر نشان کرد: ترامپ تنها مجری خواسته‌ها و اراده رژیم صهیونیستی است. صلاح الزواوی در پایان، بر ضرورت حفظ وحدت میان جهان اسلام تأکید کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *