حضور گسترده امت همیشه در صحنه و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب آتش فتنه را خاموش کرد

9:29 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۰۹۵
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده امت همیشه در صحنه و پشتیبانی از رهبرمعظم انقلاب آتش فتنه را خاموش کرد و آنچنان رسوایی برای فتنه گران پیش آورد که دیگر قادر نباشند خودشان را بازسازی کنند.

9دیآیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: سخنان و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه و آشنا کردن ذهن مردم با محتوای مسموم آن چند روز قبل از(نهم دیماه) باعث آگاهی اذهان عمومی شد.

وی ادامه داد: حضور گسترده امت همیشه در صحنه و پشتیبانی از رهبرمعظم انقلاب، آتش فتنه را خاموش کرد و آنچنان رسوایی برای فتنه گران پیش آورد که دیگر قادر نباشند خودشان را بازسازی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فتنه گران به خود مغرور بوده و فکر می‌کردند بر بدنه جامعه مسلط هستند و با حمایت قدرت‌های خارجی و پیروان‌شان در داخل، می‌توانند تظاهراتی را در تهران و شهر‌های دیگر ایجاد کنند که خوشبختانه با روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه امت در نهم دی ماه، آتش فتنه خاموش شد.
 
آیت‌الله عالمی در پایان تصریح‌کرد: شعار‌هایی که آن روزها این آشوبگران می‌دادند و در روزنامه‌ها منعکس می‌کردند، شعار‌های ضددینی، ارزشی و انقلابی بود و آنها امیدوار بودند به هدفشان رسیده و مقصودشان را عملیاتی کنند که خب روشنگری به موقع رهبرمعظم انقلاب و حضور به موقع مردم در صحنه، همه این توطئه‌ها و اهداف شوم فتنه گران را بر باد داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *