تحمل این مصدومیت طولانی سخت بود/ هواداران کمی صبوری به خرج بدهند

10:02 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۷۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم هواداران کمی صبوری به خرج دهند و با حمایت آنها نیم فصل دوم کار را با قدرت پیش ببریم.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازگشتش به میادین بعد از چیزی حدود ۵ ماه مصدومیت اظهار داشت: جالب است بدانید من در بازی رفت مقابل همین مشکی‌پوشان با برخوردی که با حسین بادامکی داشتم مصدوم شدم و پنج ماه از میادین دور بودم که خدا را شکر با حمایت کادرفنی و باشگاه دوباره توانستم در بازی برگشت با مشکی‌پوشان آماده بازی شوم.

وی ادامه داد: باور کنید حوصله می‌خواهد بازیکنی این دو سال سخت را تحمل کند آنهم برای فوتبالیستی مثل من که یک جوان نیست و سال‌های آخر فوتبالش را سپری می‌کند. خدا را شکر شرایط خوبی دارم، اما هنوز صددرصد آماده نیستم و باید با تمرین بیشتر به مرز آمادگی کامل برسم.

کاپیتان ذوب‌آهن درخصوص سهمیه گرفتن شاگردان قلعه‌نویی در لیگ قهرمانان آسیا و عدم نتیجه گیری تیم در نیم فصل نخست گفت: به هرحال حق نفت بود که در آسیا باشد، اما شرایط این تیم باعث شد سهمیه به ذوب‌آهن برسد و امیدوارم بتوانیم بازهم نام ذوب‌آهن را در آسیا به بهترین شکل به عنوان نماینده ایران به نمایش بگذاریم.

حدادی‌فر در مورد شعارهایی که برخی هواداران ذوب‌آهن علیه قلعه‌نویی در بازی با مشکی‌پوشان دادند هم عنوان کرد: وقتی هواداران علیه کادرفنی شعار دادند خودم هم تعجب کردم و علت آن را نفهمیدم، چون مقابل مشکی‌پوشان نمایش خوبی داشتیم و خیلی موقعیت گل از دست دادیم. امیدوارم هواداران کمی صبوری به خرج دهند و با حمایت آنها نیم فصل دوم کار را با قدرت پیش ببریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *