دستگیری 216 ارازل و اوباش در تهران/ دستگیری باند آتش زن درختان سعادت آباد

10:54 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۴۵۰
رئیس پلیس تهران از دستگیری 216 ارازل و اوباش در تهران خبر داد.

دستگیری ارازل و اوباش تهران در قهوه خانه ها/ 50 نفر زیر سن قانونی بودندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه پنجمین طرح دستگیری ارازل و اوباش در سال جاری، گفت: از روز گذشته ماموران پلیس امنیت تهران با شناسایی 137 پاتوق ارازل و اوباش و مزاحمان نوامیس اقدام به پاکسازی این مکان ها کردند. ماموران پلیس موفق شدند از این مکان ها 216 ارازل و اوباش را شناسایی و دستگیر کنند. 

وی ادامه داد: تعدادی از این افراد در قهوه خانه ها حضور داشتند که در این باره 59 قهوه خانه که پاتوق این ارازل و مزاحمان نوامیس شده بود، پلمب شد. 

رحیمی با بیان اینکه 50 نفر از دستگیر شده ها زیر سن قانونی بودند، افزود: این افراد پس از تعهد دادن به خانواده هایشان تحویل داده شدند. 

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه جرم افراد دستگیر شده عربده کشی، تخریب خودرو،لات بازی،تخریب اموال عمومی و چاقو کشی است، گفت:  35 قبضه سلاح سرد،چاقو، قمه و باتوم کشف شد. 

وی از دستگیری باند آتش زن درختان سعادت آباد خبر داد و افزود: اعضای این باند 4 نفره که در طرح پلیس دستگیر شدند، درختان منطقه سعادت آباد را آتش زده و اقدام به خندیدن پس از این اقدام و انتشار فیلم این کار می کردند. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: رحیمی چاقو کشی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *