امروز حجتی جز مقاومت نداریم/ رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد است

12:48 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۱۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد است و به هیچ عنوان آزادی به دنبال ندارد.

امروز حجتی جز مقاومت نداریم/ رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد استبه گزارش گروه سیاسی ، سردار محمد‌رضا نقدی در هشتمین یادواره ۴۴ شهید دانشکده فنی شهید منتظری در مشهد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در منطقه نفوذ کرده و با توجه به توانمندی‌ها و اتکا به آن‌ها جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های مختلفی در عرصه علمی، تسلیحاتی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها دست یافته است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مستاصل، زمین‌گیر و عاجز شده است، تصریح کرد: تصمیم‌هایی که امروز آمریکا می‌گیرد از روی وحشت است چراکه می‌ترسد با تکمیل پیشرفت و نفوذ ایران جایی برایش باقی نماند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی غزه را آزاد کرد و مردم بحرین، یمن و لبنان را به میدان آورد که این موضوع نشان از این است که نفوذ انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت منطقه بسیار زیاد بوده است.

سردار نقدی با بیان اینکه در این شرایط مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، افزود: در هر کجا که از ولایت و امامت پیروی کردیم موفق بودیم و عدم موفقیت در برخی موارد ناشی از سستی، عدم اطاعت از ولایت و پیروی از سبک‌های زندگی شرقی و غربی بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمود: ه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت خود گذشته و امروز باید انقلاب در عدالت نمایی‌ها، مسیر خود را گم نکند چراکه هر چقدر به قیام امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم فتنه‌ها خود را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد است و به هیچ عنوان آزادی به دنبال ندارد.

سردار نقدی افزود: برگزاری مراسم برای شهدا مراسم عزاداری و ختم نیست بلکه مجلسی برای درس گرفتن و میثاق بستن با آرمان‌های آنان است و ما تا آخرین نفس پای عمل به وصیت‌نامه شهدا ایستاده‌ایم و مکان رفیع و جایگاه باعظمت در نزد پرودرگار در انتظار کسانی است که حتی به قیمت جانشان تسلیم طاغوت نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز حجتی جز مقاومت نداریم، بیان کرد: مردم ایران نتیجه مقاومت را چشیده و در برابر دشمن تا دندان مسلح با کمتر از پنج درصد تجهیزات خود ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده با وجود اینکه مقاومت سخت است و هزینه دارد، اما هزینه‌های سازش کمتر از هزینه‌های مقاومت نیست چراکه سازش نکبت اندر نکبت است و فرد سازشگر شرافت و انسانیت خود را می‌فروشد و خود را در اختیار طاغوت قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مدلی از سازش، کشور‌های منطقه و آل سعود هستند که خود را نوکر آمریکا دانسته و ۴۸۰ میلیارد دلار پول نوکری پرداخت می‌کنند.

سردار نقدی بیان کرد: ۴۰ سال ملت ایران در برابر استکبار مقاومت می‌کنند و ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کرده و به پیشرفت‌های مختلف دست یافته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *