استمرار فعالیت تیم‌های روانپزشکی و روانشناسی بسیج جامعه پزشکی در مناطق زلزله‌زده/ ادامه خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی در ثلاث باباجانی

14:53 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۸۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی همچنان در سرپل‌ذهاب فعال است، گفت: اعزام تیم‌های روانپزشکی و روانشناسی بالینی بسیج جامعه پزشکی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

رئیس زادهمحمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: در قالب تقسیم کاری که سپاه‌های استانی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام دادند و هرکدام یک منطقه را به عنوان محور فعالیت خود در نظر گرفتند، نیروهای بسیج جامعه پزشکی هم پابه‌پای سپاه‌های استانی در مناطق تعیین شده حضور دارند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی همچنان در سرپل‌ذهاب فعال است و خدمات پزشکی و بهداشتی مختلفی را به مردم آن منطقه ارائه می‌دهد، عنوان کرد: اعزام تیم‌های روانپزشکی و روانشناسی بالینی بسیج جامعه پزشکی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود: هفته آینده یک تیم از شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی در مناطق حادثه‌دیده کرمانشاه حاضر می‌شوند و ضمن ارزیابی روند اقدامات صورت گرفته، بررسی می‌کنند که در درازمدت چه خدماتی باید به زلزله‌زدگان این مناطق ارائه شود.

رئیس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات معمول بسیج جامعه پزشکی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اگر بیماران بیماری‌های خاص در این مناطق نیازمند کمک باشند، ما می‌توانیم در نقل‌وانتقال و جابجایی آنها مشارکت کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *