تولید باران مصنوعی و تصفیه هوا باید در دستور کار جدی مسئولان امر قرار گیرد

14:11 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۸۰۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در برخی کشور‌های جهان برای مقابله با آلودگی هوا را ضروری دانست و گفت: اقداماتی از قبیل تولید باران مصنوعی و تصفیه هوا می‌بایست در دستور کار جدی مسئولان امر قرار گیرد.
تولید باران مصنوعی و تسویه هوا باید در دستور کار جدی مسئولان امر قرار گیرد.به گزارش گروه سیاسی ، مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه دوم دی ماه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه آیت‌الله موحدی کرمانی که ریاست  جلسه را برعهده داشت با محکوم کردن اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف ابراز امیدواری کرد، این اقدام که با مخالفت جهانی هم مواجه شده است، مقدمه سقوط نظام استکباری و رژیم اشغالگر قدس باشد.

وی همچنین با اشاره به موضوع آلودگی هوا در هفته‌ی گذشته و مشکلات فراوان پیش آمده برای مردم، بر تلاش جدی و برنامه‌ریزی مؤثر برای رفع این معضل تأکید کرد.

طبق اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله موحدی کرمانی، استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در برخی کشور‌های جهان برای مقابله با آلودگی هوا را ضروری دانست و گفت: اقداماتی از قبیل تولید باران مصنوعی و تصفیه هوا می‌بایست در دستور کار جدی مسئولان امر قرار گیرد.

وی با بیان آیاتی از قرآن کریم، الگو شدن برای سایر انسان‌ها را شأن مؤمنان دانست و گفت: جامعه‌ی اسلامی در همه عرصه‌ها می‌بایست الگوی موفقیت و کارآمدی باشد و اینکه در رفع معضلات و مشکلات، مدیریت کشور دچار انفعال باشد، مناسب نیست و ضرورت دارد اقدامات راهگشا به سرعت اجرایی گردد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی مجمع نیز گزارشی از نتایج بررسی سیاست‌های کلی بخش‌های صنعت، معدن، آب، منابع طبیعی و کشاورزی ارائه کرد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *