رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرد معتاد سارق دریچه های فاضلاب

16:10 - 29 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۹۰۴۸
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: مرد معتادی كه به صورت شبانه دريچه مخزن فاضلاب ها را در شهرستان مرودشت سرقت مي كرد دستگير و به 22 فقره سرقت اعتراف كرد.

مرد معتاد سارق دریچه های فاضلاببه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت شبانه دریچه‌های مخزن فاضلاب در مرودشت با توجه به حساسیت موضوع و وقوع حوادث ناگوار سقوط افراد و وسایل نقلیه به داخل دریچه‌ها به علت فقدان محافظ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود و در بازدید از محل‌های وقوع جرم با بررسی تصاویر دوربین مداربسته، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به ۲۲ فقره سرقت اعتراف و بیان کرد اموال مسروقه را به شخص دیگری به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات فنی و تخصصی یک مالخر دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲۰ عدد درب دریچه‌های شرکت آب و فاضلاب و ۲ عدد جک ساختمان کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی، هشدار داد: مجرمان دست از اعمال مجرمانه خود بردارند و در صورت ارتکاب جرم با شدیدترین برخورد انتظامی و قضائی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مرودشت مرد سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *