معرفی MediaPad M5 جدیدترین تبلت Huawei + تصاویر

19:31 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۲۸۳
تبلت‌های هواوی در سال‌های اخیر مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب باعث شده تا تبلت‌های این کمپانی چینی فروش نسبتا خوبی در بازار جهانی داشته باشند.

به گزارش گروه فضای مجازی ، امروز خبری در وبسایت‌های مختلف منتشر شد که به مشخصات تبلت جدید هواوی اشاره داشت. مدیاپد ام 5 تبلت پرچمدار جدید هواوی می‌باشد که احتمالا در رویداد MWC2018 یا CES2018 معرفی خواهد شد. همانطور که می‌دانید اهالی کشور چین عدد 4 را بدشگون می‌دانند، از این رو پس از تبلت مدیاپد ام 3 که سال گذشته معرفی و عرضه شد، امسال مدیاپد ام 5 معرفی می‌شود.

معرفی  MediaPad M5 جدیدترین تبلت Huawei + تصاویر

از مشخصات فاش شده این تبلت می‌توان به صفحه نمایش 8.4 اینچی با رزولوشن 1600 * 2560 پیکسل اشاره کرد. معمولا در تبلت‌های مختلف شاهد به کارگیری رزولوشن Full HD هستیم ولی گویا هواوی قصد دارد تا در تبلت پرچمدار جدید خود از رزولوشن QHD استفاده نماید.

چیپست کرین 960 هشت هسته‌ای از دیگر مشخصات مدیاپد ام 5 می‌باشد. همانند محصولات اخیر هواوی، این تبلت نیز به نسخه 8 سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود. در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این تبلت، اطلاعات بیشتری راجع به مشخصات و ظاهر آن منتشر خواهد شد. برای پیگیری جدیدترین خبرها درباره محصولات هواوی با ما همراه باشید.

 معرفی  MediaPad M5 جدیدترین تبلت Huawei + تصاویر

منبع: جام جم آنلاین



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *