برقراری پرواز برنامه ای جدید تهران-لاهور-تهران

15:15 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۲۲۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
هواپیمایی ماهان در ادامه راهبرد خود مبنی بر گسترش شبکه پروازی، برقراری پروازهای مستقيم در مسیرهای جدید بین المللی و مورد نظر مسافران را همواره در دستور کار دارد.

 به گزارش گروه اقتصاد ، هواپیمایی ماهان در ادامه راهبرد خود مبنی بر گسترش شبکه پروازی، برقراری پروازهای مستقيم در مسیرهای جدید بین المللی و مورد نظر مسافران را همواره در دستور کار دارد.

از این رو ، جدیدترین مسیر پروازی شبکه پروازی ماهان در مسیر تهران – لاهور- تهران را از روز یکشنبه 26 آذر ماه 1396 برابر با 17 دسامبر 2017 آغاز به کار کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده این پرواز به مقاصد اروپایی ماهان در کشورهای آلمان ،ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه متصل می گردد تا پاکستان پس از چین نیز در زمره بازارهای ترانزیتی ماهان قرار گیرد.

این پرواز در هفته دو بار در روزهای یکشنبه و چهارشنبه طبق برنامه ریزی زیر انجام خواهد شد.

برقراری پرواز برنامه ای جدید تهران-لاهور-تهران

شایان ذکر است پرواز تهران –لاهور-تهران دومین مقصد پروازی به پاکستان علاوه بر پرواز فصلی در مسیر مشهد-لاهور-مشهد می باشد که با هدف انتقال مسافران زیارتی به ایران و عراق پیش از این شروع شده است .   

پاکستان به عنوان کشور همسایه و مسلمان دارای اشتراکات بسیاری با کشور عزیزمان ایران می باشد که برقراری پرواز بین دو کشور علاوه بر استحکام روابط بین دولت ها  بی شک باعث نزدیکی بیش تر مردم دو کشور در عرصه روابط فرهنگی ، اقتصادی و تجاری خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *