کاشانی: خبرنگاران را که در خیابان می‌دیدم، خجالت می‌کشیدم!/ روغنی: می‌خواهیم مانند فصل قبل قدرتمند باشیم

13:54 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۱۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد این باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کردند.

روغنی:به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ابوالفضل روغنی در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه با سرپرستی جدید مدیریت می‌شود، ما یک تغییر نگاه هم خواهیم داشت و از این پس باشگاه پرسپولیس خانه خبرنگاران است و رسانه‌ها می‌توانند اینجا حضور فعال داشته باشند. تصمیم داریم از طریق کنفرانس پاسخگوی خبرنگاران باشیم. هر موضوعی باشد هیئت مدیره و مدیرعامل پاسخگو خواهند بود. هدف‌مان این است که مانند فصل قبل تیم قدرتمندی داشته باشیم.

همچنین جعفر کاشانی در این نشست خبری گفت: امروز باشگاه پرسپولیس تصمیمی بزرگ اتخاذ کرد که سال‌ها آرزوی من بود و آن هم حضور شما رسانه‌هاست. سیاست جدید باشگاه این است که برای خبرنگاران ارزش زیادی قائل شود چرا که ما می‌دانیم شما اصحاب رسانه هستید که مسائل را بزرگ و کوچک می‌کنید و خوب نیست که در خیابان منتظر مانده تا مصاحبه‌ای با اعضای باشگاه بگیرید.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها که شما را در خیابان می‌دیدم خجالت می‌کشیدم، نه در شأن شما و باشگاه بود که این شرایط ادامه پیدا می‌کرد. در حال حاضر خیلی خوشحالم که یکی از آرزوهایم تحقق پیدا کرد و همه شما را در یک سالن در کنار هم می‌بینم و آماده‌ام تا به سوالات پاسخ دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ وقت این فرصت پیش نیامده بود که همه شما در چنین شرایطی دور هم جمع شده و سوالات خود را مطرح کنید. مطمئنا جایگاه شما خیلی بالاتر از اینهاست، اهداف باشگاه مشخص است و ما ارزش و احترام زیادی برای شما قائل هستیم، شما هستید که خوبی‌ها را بزرگ کرده و تبدیل به فرهنگ می‌کنید چیزی که جامعه به آن نیاز دارد و من بار دیگر آرزو می‌کنم پرسپولیس تبدیل به باشگاه بزرگی شود و اهداف بزرگی را دنبال کند.

کاشانی در خصوص اینکه بارها گفته است پرسپولیس باید از تیم بودن به باشگاه تبدیل شود و حالا که درآمدهای پنهان باشگاه آشکار شده آیا چنین اتفاقی رخ داده یا نه، گفت: همانطور که می‌دانید تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس علاوه بر مسئولیت‌های ورزشی مسئولیت اجتماعی هم دارند. همه باید دست به دست هم و یک نظام منظم را تشکیل بدهند. این اتفاق در گذشته هم بود و یک زمان ما با تیم شاهین بازی داشتیم که 40 هزار نفر هوادار در ورزشگاه حضور داشت. در آن بازی دروازه‌بان ما بازی نکرد و ما هم که از بازی‌های آسیایی برگشته بودیم خستگی روی تن‌مان بود اما در همان بازی خودم درون دروازه ایستادم، بازی را هم 5 بر صفر بردیم و ستاره آن بازی دروازه‌بان بود.

وی افزود: همان موقع صحبتی کردم و این موضوع را گفتم اما آقای دهداری 5 ماه به من اخم می‌کرد که چرا گفتی من، چون همه ما کنار هم تیم هستیم. حالا می‌خواهم بگویم تیمی مانند پرسپولیس بسیار بزرگ است و این باشگاه باید فرهنگساز باشد. هر کسی که پیراهن پرسپولیس و حتی استقلال را می‌پوشد باید الگو شود. اکنون هم ما در حال تلاش هستیم تا مشکلاتی که فراروی ما است رفع کنیم اما نباید بازیکنی اگر ناهار او دیر آمد به سر چهارراه برود و داد و فریاد کند. این کار اتفاق خوبی نیست و ما باید تلاش کنیم این فرهنگ‌ها درست شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *