دزدان دکل های مخابراتی قم دستگیر شدند

12:02 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۱۰۲
رئيس پليس آگاهي استان قم از دستگيري سارقان 589 باطري دکل هاي مخابراتي به ارزش 5 ميليارد و 200ميليون ريال در قم خبر داد.

دزدان دکل های مخابراتی قم دستگیر شدندبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی سرقت تجهیزات و باطری از دکل‌های مخابراتی در استان قم و طرح شکایت از سوی مسئولان این شرکت‌ها در پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرکرده یکی از باند‌های سرقت به همراه ۲ تن از همدستانش شناسایی و بلافاصله با اخذ دستور از مقام قضائی طی دو عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بازرسی از محل تعدادی قفل تخریب شده، سیم و تجهیزات دکل‌های مخابراتی و ابزار مورد استفاده در سرقت، کشف و ۲ دستگاه خودرو نیسان و پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف شد.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا این که اعضای یک باند دیگر سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی شناسایی و متهمان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ هنگام خروج از قم در آزاد راه (قم-تهران) متوقف و هر ۴ نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی با اعلام اینکه از خودرو مذکور ۲۴ عدد باطری مسروقه کشف شد، گفت: در این زمینه یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان این که اعضای یکی از باند‌ها به سرقت ۴۵۹ باطری و دیگری به ۱۳۰ باطری از دکل‌های مخابراتی اعتراف کرده اند، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس قم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *