رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی‌خردی عامل لغو افزایش قیمت نان/ انحصار واردات گوشی را می‌شکنیم

9:23 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۹۹۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نبود برنامه ریزی درست و بی‌خردی گاهی طرح‌های موفق و درست را با چالش و دست انداز مواجه می‌کند و این اتفاق در مورد طرح افزایش قیمت نان هم رخ داد، طرح و تمام مصوبات در کمتر از دو ساعت لغو شد.

بی‌خردی عامل لغو افزایش قیمت نان/ انحصار واردات گوشی را می‌شکنیمبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر حضور اتاق اصناف در تمام جلسات پیرامون ریجستری با حضور وزیر ارتباطات، از طرح رجیستری دفاع کرد و بی‎برنامگی و نبود کار کارشناسی را دلیل اصلی عملی نشدن طرح‌های بزرگ دانست.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به لغو طرح افزایش قیمت نان گفت: متاسفانه نبود برنامه ریزی درست و بی‌خردی گاهی طرح‌های موفق و درست را با چالش و دست انداز مواجه می‌کند و موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود، این اتفاق در مورد طرح افزایش قیمت نان هم رخ داد، طرح و تمام مصوبات در کمتر از دو ساعت لغو شد.

وی در ادامه گفت: اصناف همیشه در شفاف سازی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق پیشقدم بوده، برای نمونه می‌توانم به طرح صندوق‌های مکانیزه فروش اشاره کنم که کار تا جایی پیش رفت که دولت در اجرایی کردن این طرح عاجز ماند؛ در حالی که ابتدا اصناف به کم کاری متهم بودند.

فاضلی گفت: در طرح رجیستری به دنبال حقوق مصرف کننده و دفاع از آن‌ها هستیم و اگر دست‌های پشت پرده اجازه بدهند، این انحصار در واردات گوشی همراه را می‌شکنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *