برپایی دوره آگاه سازی ویژه کارکنان مؤسسات و شرکت‌های وزارت دفاع در استان اردبیل

14:06 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۷۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دوره آگاه‌سازی قضایی ویژه کارکنان مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای وزارت دفاع در استان اردبیل به همت سازمان قضایی استان برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، دوره آگاه‌سازی قضایی ویژه کارکنان مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای وزارت دفاع در استان اردبیل به همت سازمان قضایی این استان برگزار شد.

در این جلسه آگا‌ه‌سازی که در محل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه گفت: شایسته است یاد و راه شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشته و سر تعظیم به پیشگاه خانواده‌های صبور و بصیر شهدا و جانبازان مدافع حرم فرود آوریم.

کریم نوروزی در ادامه اظهار داشت: در بین نیروهای مسلح دنیا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سالم‌ترین‌ها هستند و وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز حفاظت از ارزش‌های انسانی، مادی و معنوی این نیروها است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های وزارت دفاع در تأمین رفاه و آسایش نظامیان، اثر مستقیم بر پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح کشورمان دارد.

کریم نوروزی با اشاره به آیاتی از کلام ا... مجید و روایتی از امیر المومنین علی (ع) همچنین مواد قانونی، بر حفظ بیت المال و امانت داری تأکید کرد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در ادامه، به تشریح سه عنصر مادی، معنوی و قانونی جرم اختلاس و دیگر جرایم مالی پرداخت.

در ابتدای این کارگاه، شهروز جهانبخش مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی و نماینده ارشد وزارت دفاع در استان اردبیل نیز گزارشی از فعالیت های این سازمان و موسسات و شرکت‌های تابعه وزارت دفاع ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *