دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر منصوب شد

13:50 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۷۷۲
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مهندس محمود محمدی‌نسب را به سمت دبیرکل جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.

دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر شدبه گزارش گروه جامعه ، پیوندی در حکم انتصاب مهندس محمود محمدی‌نسب به عنوان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر آورده است: «با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزندة جنابعالی، در اجرای بند یک از ماده 9 قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «دبیرکل جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

خدمت در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر بشردوستی ملت ایران و اساسی‌ترین خدمات داوطلبانه در کشور افتخاری بزرگ و مسئولیتی خطیر است. بر این اساس انتظار دارم در چارچوب موازین قانونی و شرعی و سیاست‌ها و اسناد بالادستی به ویژه برنامۀ 5 سالۀ جمعیت هلال احمر، با رعایت مشی اعتدال و مشارکت‌جویی و تحول‌خواهی و نیز با تکیه بر نیرو و نشاط جوانی، نسبت به تقویت انسجام درون‌سازمانی و تعاملات برون‌سازمانی برای تحقق اهداف متعالی و انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر و حرکت پرشتاب در مسیر کمک به محرومان و رسیدن به جایگاه مطلوب در زمینة کرامت انسانی در سطح ملی اهتمام نمایید.

در این مسیر بر تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی و بسترسازی برای جلب مشارکت بیش از پیش هم‌میهنان، بهره‌گیری از همۀ ظرفیت‌های خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به ویژه نشاط و ابتکار و پشتکار جوانان، و نیز رویکرد علمی در سیاست‌گذاری و مدیریت و ارزیابی عملکرد برای شناسایی و رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی خدمات مطلوب برای آینده تأکید می کنم.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

لازم به ذکر است محمدی‌نسب پیش از این رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر بوده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *