رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نگهبانی که سارق شد

12:36 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۷۳۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک با اشاره به دستگیری نگهبان یک کارگاه شخصی گفت: نگهبان که سعی می‌کرد با صحنه سازی ردپایی از خود بر جا نگذارد، شناسایی شد.

نگهبانی که سارق شدبه گزارش گروه جامعه ،رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک با اشاره به دستگیری نگهبان یک کارگاه شخصی گفت: نگهبان که سعی می‌کرد با صحنه سازی ردپایی از خود بر جا نگذارد، شناسایی شد.

سرهنگ رضا شبی پور گفت: ظهر روز گذشته یکی از مالکان کارگاه‌های خصوصی در کهریزک غرب، طی تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کرد که تعدادی از لوازم کارگاهش سرقت شده است. تیم تخصصی کلانتری ضمن تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی، اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی، شاکی به ماموران پلیس مراجعه و اظهار داشت: یک دستگاه جوش و ۷۰ متر کابل برق از کارگاه وی سرقت شده است.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: تحقیقات اولیه از نگهبان کارگاه و شاکی آغاز که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که خبر صحت داشته و کارگاه مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ شبی پور با اشاره به اینکه نگهبان کارگاه در اظهاراتش می‌گفت: در کارگاه تخریب شده و سارق بانقد کردن چک، عودت دهد. ولیکن پس از خروج از کارگاه تا کنون بر نگشته است.

وی همچنین توضیح داد: مالباخته برای تکمیل اظهارات خود بیان داشت: دو سال پیش کارگری را که از توابع افاغنه بود به عنوان انباردار استخدام و هر وقت یک بار اجناسی از داخل انبار سرقت می‌شد، ولی حدس نمی‌زدم که ممکن باشد سرقت‌ها را کارگر افاغنه انجام داده باشد.

وی افزود: ضمن تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، دستگیری کارگر در دستور کار قرار گرفت تا اینکه در تحقیقات و پایش اطلاعاتی بدست آمد که کارگر متواری در شهر واوان تردد دارد.

سرهنگ شبی پور گفت: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران انتظامی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد عنوان داشت: متهم که در ابتدا منکر بزه انتسابی بود، در تحقیقات مقدماتی لب به اعتراف گشود و به سرقت‌های انجام شده اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

 


برچسب ها: سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *