رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

علیپور: سپک‌تاکرای ایران شایستگی حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد

11:01 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۶۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: تیم‌های ملی مردان و بانوان کشورمان در مسابقات جهانی بانکوک عملکردی رضایت بخش داشتند و ثابت کردند که پتانیسل و شایستگی حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارند.

به گزارش گروه ورزشی ، محمد علیپور با تاکید بر اینکه موفقیت های اخیر سپک تاکرا در مسابقات جهانی بانکوک در سایه یک تلاش جمعی بود ، اظهار داشت : خوشبختانه تیم‌های ملی مردان و بانوان کشورمان در مسابقات جهانی بانکوک عملکردی رضایت بخش داشتند و ثابت کردند که پتانیسل و شایستگی حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارند.

علیپور ادامه داد: طی سال‌های اخیر انجمن سپک تاکرا به سبب برنامه محوری و تعامل بسیار خوب با استان‌ها توانست این رشته جذاب و پرطرفدار را در مسیر موفقیت قرار دهد که این فرایند با کسب چهار مدال در رقابت‌های جهانی تایلند همراه بود.

وی افزود: برای نخستین بار در مسابقات چهار نفره شرکت کردیم که توانستیم در این بخش تیم خوب هند را ببریم و از مالزی یکی از قدرت‌های بزرگ سپک تاکرای جهان یک گیم بگیریم. همچنین در بازی با چین، قربانی اشتباه محرز داور تایلندی شدیم وگرنه چینی‌ها را هم می توانستیم شکست دهیم.

علیپور ضمن ابراز خشنودی از عملکرد تیم ملی بانوان گفت: ملی پوشان بانوان ما در بانکوک واقعا فراتر از انتظار ظاهر شدند و خودم از نزدیک شاهد بودم که با چه روحیه و اراده‌ای به میدان می‌آمدند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در خصوص مذاکره اخیر خود با یک مربی مجرب خارجی برای استخدام وی تصریح کرد: با این مربی مذاکرات خوبی داشتیم و در صورتی که با حضور سپک تاکرا در بازی‌های آسیایی جاکارتا موافقت شود قطعا وی را جذب خواهیم کرد ولی تا آن زمان از اعلام نام و کشور این مربی خود داری می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *