رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استفاده از اوراق خزانه اسلامی در مصارف مربوط به طرح های تملک اراضی بلامانع شد

9:57 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۶۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان مجلس استفاده از اوراق خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح ها و پروژه های مربوط به همان طرح از جمله تملک اراضی را در چارچوب قانون برنامه ششم و سقف بودجه ۹۶ بلامانع دانستند.

استفاده از اوراق خزانه اسلامی در مصارف مربوط به طرح های تملک اراضی بلامانع شدبه گزارش گروه سیاسی ، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور با 133 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 248 نماینده حاضر در جلسه با بند م این ماده واحده موافقت کردند.

براساس بند م اصلاحی ماده واحده قانون بودجه سال 96 کل کشور استفاده از اوراق خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح ها و پروژه های مربوط به همان طرح از جمله تملک اراضی در چارچوب قانون برنامه ششم و سقف مصوب بودجه سال 96 کل کشور بلامانع است.

آنطور که خانه ملت گزارش داده است، محمدرضا پورابراهیمی در مخالفت با اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور اظهار داشت: توصیه به استفاده از ظرفیت ابزار بدهی بدون نظارت دولت مفید نیست و درخواست من این است که در اصلاح باید ضوابط قانونی و نظارت دولت حفظ شود.

سید علی ادیانی در موافقت با اصلاح بند م طرح اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور گفت: با تصویب این بند به دولت این اجازه داده می شود تا پیشرفت فیزیکی پروژه ها انجام شود و این یک اقدام گره گشا است.

نماینده مردم قائمشهر بیان کرد: استفاده از اوراق خزانه اسلامی در همه جا قابل استفاده است و برای تملک اراضی نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *