رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هوا برای تمام شهروندان تهرانی ناسالم شد/ کمیته اضطرار فردا تشکیل می شود

18:10 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۹۳
معاون پایش سازمان محیط زیست استان تهران گفت: شاخص آلودگی هوا به مرز هشدار رسیده است براین اساس جلسه کمیته اضطرار فردا برگزار خواهد شد.

شاخص آلودگی هوای برای تمامی شهروندان آلوده اعلام شدمحمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه در خصوص شاخص آلودگی هوای پایتخت گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت به 150 رسیده است. براساس سنجش کیفیت هوا، انتظار می رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده ها تا روز یکشنبه، شرایط کیفی هوای نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس در اکثر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.


وی افزود: درحال حاضر بنابر شرایط جوی حاکم در پایتخت، فردا جلسه کمیته اضطرار برگزار می شود . بنابر افزایش شاخص آلودگی و پایداری آلاینده ها در هوا، از سوی دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا تصمیماتی مبنی بر عدم برگزاری زنگ ورزش در مدارس و جلوگیری از تردد دانش آموزان در فضای باز اتخاذ شده است.


معاون پایش سازمان محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: با افزایش شاخص آلودگی هوای پایتخت به افراد سالمند، خردسالان و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری در شهر خودداری کنند و افراد سالم نیز از فعالیت در فضای باز بپرهیزند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *