رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با حضور اینچه‌درگاهی وضعیت ژیمناستیک ایران رو به بهبود است/ ژاپنی‌ها هم به من تبریک گفتند

8:03 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ژیمناستیک‌کار کشورمان گفت: متاسفانه روند رشد رشته ورزشی ژیمناستیک در ایران خیلی کند است.

سعیدرضا کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی ژاپن اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی ژاپن یکی از مسابقات برتر جهان است که هر ساله در این کشور با حضور ژیمناستیک‌کاران برتر دنیا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تقریبا می‌توان گفت بهترین‌های این رشته ورزشی در مسابقات ژاپن حضور داشتند و تقریبا تمامی هزینه‌های حضور در مسابقات هم به عهده خود فدارسیون ژیمناستیک ژاپن است. خوشبختانه من هم دعوت رسمی داشتم

ژیمناستیک‌کار کشورمان تصریح کرد: مهم‌ترین نکته این مسابقات این بود که نفر سوم این مسابقات که بعد از من روی سکو ایستاد، نفر اول مسابقات قهرمانی جهان بود. بعد از اتمام مسابقات خود ژاپنی‌ها به من تبریک می‌گفتند و این افتخار بزرگی برای رشته ژیمناستیک ایران است.

کیخا افزود: در چند سال اخیر تلاش زیادی برای پیشرفت در رشته ورزشی ژیمناستیک انجام داده بودم، خوشبختانه مسئولان قبلی و فعلی فدارسیون ژیمناستیک و مسئولان استان فارس هم از من حمایت کردند. رزومه خوبی هم داشتم تا اینکه من را هم به مسابقات جهانی ژاپن دعوت کردند.

وی در رابطه با عملکرد اینچه‌درگاهی رییس فدارسیون ژیمناستیک عنوان داشت: با حضور اینچه‌درگاهی وضعیت ژیمناستیک ایران روبه بهبود است. حتی با حضور او سرعت پیشرفت در ژیمناستیک بیشتر شده است، چون اینچه‌درگاهی شناخت خوبی نسبت به ورزش ژیمناستیک دارد.

ژیمناستیک‌کار کشورمان ادامه داد: هدف اصلی ما حضور در مسابقات آسیایی و کسب عنوان اولی این مسابقات است، انشاءلله بتوانیم با حمایت‌های مادی و معنوی از سوی مسئولان، ایران را در این رشته ورزشی مظلوم در سطح جهانی معرفی کنیم.

کیخا در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ژیمناستیک روند خوبی را دارد طی می‌کند، اما متاسفانه سرعت رشد این رشته ورزشی خیلی کند است. البته این مشکلات در اکثر رشته‌های ورزشی انفرادی در کشور ما است و نمی‌توانیم به ورزش، به عنوان شغل اصلی نگاه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *