رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه‌های درمان مسعود مینایی را پرداخت می‌کند

7:32 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قرار است فدراسیون پزشکی ورزشی تمام هزینه‌های درمانی کاپیتان تیم ملی موی تای را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزرای میزان، جلسه مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نتایج مثبتی در پی داشت و قرار شد تمام هزینه‌های درمان کاپیتان تیم ملی موی تای ایران پرداخت شود.

مسعود مینایی در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: تمام فاکتور‌ها را جمع آوری کردم و قرار است بزودی راهی فدراسیون پزشکی شوم تا هزینه‌های درمانم را پرداخت کنند. فدراسیون ورزش‌های رزمی و فدراسیون پزشکی در این زمینه کمک‌های زیادی کردند و بابت این همکاری از آن‌ها تشکر می‌کنم.

همچین علیرضا امینی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص این مسئله اظهار داشت: جلسه خوبی با دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم و او هم مساعدت‌های لازم را انجام داد. حتی یک نفر را به بیمارستانی که مینایی در آنجا بستری بود فرستاد تا پیگیر کار‌های مسعود باشد.

وی افزود: به امید خدا با مساعدت و کمک‌های فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه‌های درمان مسعود مینایی پرداخت می‌شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

امینی تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز هدیه‌ای برای کاپیتان تیم ملی موی تای در نظر گرفته که در آینده‌ای نزدیک به این ورزشکار شایسته کشورمان تقدیم خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *