سرنوشت هانیه فداکار چه می شود؟+عکس

14:55 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۲۵
بسیاری از مردم برای کمک به هانیه فداکار اعلام آمادگی کرده اند؛ هانیه هنگام نجات خواهر خود در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، هانیه دختر ۱۳ ساله ساکن روستای تایشه‌ای سرپل ذهاب، شب زلزله ۲۱ آبان، پس از ویران شدن خانه شان، در اوج فداکاری و ایثار به داخل خانه نیمه ویران دوید و خواهر ۳ ساله اش هدی را از زیر آوار نجات داد، اما هنگام خروج خودش زیر تیرآهن ماند و قطع نخاع شد.

هم اکنون مادر هانیه در تهران، برادرش در همدان و خود نیز در بیمارستان کرمانشاه بستری است و پدر وی هم کار بنایی را رها کرده و مدام در حال ترد بین تهران، همدان و کرمانشاه برای مراقبت از همسر، پسر و دختر مصدوم خود است.

پیشنهاد شده بود که هانیه برای ادامه زندگی و مراقبت به خانه سالمندان منتقل شود، اما غیرت پدر اجازه نداد و حاضر نشد از حالا گرد بزرگسالی بر چهره این کودک قهرمان بنشیند.

پس از پخش گزارش این بزرگ کودک فداکار از بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما؛ درخواست‌های زیادی برای کمک به این دختر قهرمان از اقصی نقاط کشور دریافت شده است و همچنان این درخواست‌ها ادامه دارد.

دیشب پس از پخش گزارش مربوط «هانیه فداکار» شریعتی استاندار خوزستان و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در تماس‌های جداگانه، هزینه درمان کودک فداکار ۱۳ ساله را در یکی از بیمارستان‌های اهواز و اصفهان به صورت کامل پذیرفت.

منصوره شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم گفت: در تماس تلفنی با مدیریت بحران کرمانشاه هم آمادگی استان اصفهان برای اقامت و درمان هانیه اعلام شد. همچنین دو بانک نیز برای ساخت مسکن برای خانواده هانیه اعلام آمادگی کردند.

درویش وند مدیر عامل پالایشگاه کرمانشاه هم اعلام آمادگی کرد تا هزینه درمان یا ساخت خانه را متقبل شود.

شکری مدیر عامل کارخانه فولاد کرمانشاه هم پدر هانیه را استخدام و قبول کرد هزینه درمان و تحصیل هانیه رو هم متقبل شود.

شماری از خیران نیز اقداماتی برای جمع آوری کمک به خانواده هانیه را آغاز کرده اند.
 
 
 
 
منبع:صدا و سیما
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: هانیه فداکار

پگاه
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
بهت افتخار می کنم قهرمان کشور...منم هم سن توام امیدوارم حرفامو بشنوی :)
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *