نیسان برنده ۸ بخش جوایز کیفیت محصول

13:36 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۳۸۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نیسان آفریقای جنوبی مفتخر است تا دستیابی به بالاترین رتبه در مجموع ۸ بخش جوایز کیفیت محصول Ipsos 2017 را اعلام کند. نیسان همچنین نشان‌های طلا، نقره و برنز را در ۶ بخش دیگر دریافت کرد.

به گزارش گروه اقتصاد ، برندگان این جوایز بر اساس پژوهش‌های سندیکایی و مصاحبه با مشتریان در زمینه کیفیت خودروها مشخص شده‌اند. این پژوهش یک پیمایش (نظرسنجی) کیفیت خودرو (VQS) را در مورد چندین تولیدکننده اصلی خودرو (OEM) در بر می‌گیرد. در بخش پیمایش کیفیت خودرو «ادراک مشتری از کیفیت خودرو» پس از ۳ ماه استفاده از خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج حاصل‌شده از مشتریان خودروسازان مختلف با یکدیگر قیاس می‌شود.

بیش از ۹۰۰۰ مصاحبه با مشتریان خودروسازهای شرکت‌کننده در این برنامه انجام گرفت. بیش از ۷۵% خودروهای جدید فروخته شده در نمایندگی‌های آفریقای جنوبی، توسط این خودروسازها تولید می‌شوند.

مایک ویتفیلد، مدیر نیسان آفریقای جنوبی گفت: «ما می‌خواهیم از تمام کارکنان نیسان به خاطر تعهد و دل‌سپردگی‌شان به کار تشکر کنیم. چنین موفقیتی بدون تلاش‌های کارکنان نیسان محقق نمی‌شد. ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به پیش برویم و جایگاه قوی خود را در بازار رقابتی خودرو حفظ کنیم.»

جوایز نیسان عبارتند از:

  • نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده خودروهای سواری»
  • نشان برنز برای «بهترین برند تولیدکنند خودروهای تجاری سبک»
  • نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده وانت تک‌کابین یک تُن»
  • نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده وانت دوکابین یک تُن»
  • نشان نقره برای «بهترین کارخانه تولیدکننده محلی خودروهای تجاری سبک»
  • نشان نقره برای نیسان ایکس‌تریل به عنوان «بهترین خودروی تفریحی»

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *