گزارش حسابرسی دانشگاه آزاد تا پایان سال اعلام می شود

13:17 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۳۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: گزارش نهایی حسابرسی دانشگاه تا پایان سال تکمیل و در هیات‌امنا ارائه خواهد شد.

گزارش حسابرسی دانشگاه آزاد تا پایان سال اعلام می شودبه گزارش گروه جامعه ،محمد مهدی طهرانچی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درصدد است برای صیانت از حق‌الناس و شهریه‌های دانشجویان، پیگیری قضایی و احقاق حقوق دانشگاه از مدیران متخلف دوره گذشته را در دستورکار قرار دهد.

وی افزود: ارائه گزارش نهایی اولین حسابرسی مستقل مقدمه پیگیری قضایی و احقاق حقوق دانشگاه از مدیران متخلف دوره گذشته خواهد بود.

عضو هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: متاسفانه در مواردی به بی‌انضباطی‌های مالی و تخلفاتی برخورد کردیم که در حال حاضر منتظر نتایج نهایی حسابرسی مستقل هستیم تا بررسی شود این موضوع به چه میزان سازمان‌یافته بوده است.

طهرانچی افزود: هیات‌امنا نسبت به حقوق دانشگاه و دانشجویان بسیار حساس بوده و تا پیگیری در محاکم قضایی علاوه‌بر هیات‌های تخلفات دانشگاه برای بازگشت خسارات وارده مطلب را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به جلسه اخیر هیات‌امنا و ارائه گزارش رئیس موسسه حسابرسی مستقل مفید راهبر گفت: در این جلسه مشکلات اداری به‌کارگیری موسسات دیگری که باتوجه به ابعاد وسیع کار به پیشنهاد موسسه و تصویب هیات‌امنا انتخاب می‌شوند، رفع شد.

عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با رفع این مشکل ضمن تسریع در روند حسابرسی گزارش نهایی تا پایان سال تکمیل و در هیات‌امنا ارائه خواهد شد.

طهرانچی افزود: در مرحله بعد در مواردی که به تخلفات سازمان‌یافته مدیریتی برخورد کنیم تشکیل پرونده‌های تخلفات مالی از سوی واحدهای حقوقی دانشگاه و ارسال آن در هیات‌های تخلفات دانشگاه و در صورت لزوم به محاکم قضایی برای احقاق حقوق دانشگاه مدنظر است.

وی تاکید کرد: البته معتقدیم حسابرسی مستقل صیانت از مدیریت اجرایی و کارکنان صدیق دانشگاه آزاد اسلامی است اما در عین حال با تخلفات صورت‌گرفته نیز باید به‌شدت برخورد شود.

عضو هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: تاکید ویژه رئیس هیات‌موسس و هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شفافیت مالی و انضباط اداری در تمام حوزه‌ها و برخورد قاطع با تخلفات مالی و صیانت از حق‌الناس و شهریه‌های دانشجویان است. بر همین اساس مصمم هستیم با صرفه‌جویی و ایجاد انضباط مالی و اداری مانع از تحمیل هزینه‌های بیشتر به دانشجویان شویم.

 


برچسب ها: دانشگاه آزاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *