ثبت نام 6 هزار متقاضی عتبات دانشگاهیان در روز اول

11:36 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۳۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نام نویسی از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات با استقبال این قشر روبرو شد. به گونه ای که در نخستین ساعات ثبت نام، بیش از 6 هزار نفر از متقاضیان به سایت مربوط مراجعه و نام نویسی کرده اند.

به گزارش گروه جامعه ،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  گفت: روند ثبت نام از صبح امروز با استقبال دانشگاهیان آغاز شده و طبق برنامه ادامه دارد. تاکنون 6 هزار نفر ثبت نام کرده اند. 

به گفته زارع ثبت نام از دانشگاهیان سراسر کشوردر 5 گروه شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، دانشجو پسر و کارمندان دانشگاه‌ها انجام خواهد شد و تا 5 دی ماه ادامه خواهد یافت.

زارع افزود:همه دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم؛ وزارت بهداشت،دانشگاه آزاد اسلامی، علمی – کاربردی،غیرانتفاعی و پیام نور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود.

وی افزود: اعزام به عتبات طی ماههای بهمن و اسفند 96 و فروردین و اردیبهشت 97 و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی خواهد بود که قیمت نهایی آن از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ دانشگاهیان می‌توانند از امروز 25( آذر ماه) تا روز پنجم دی ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir ثبت‌نام کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *