دستگیری قاتل مسلح پس از ۴ سال در سراوان

11:24 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۳۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری قاتل فراری، که مردی میانسال را در شهرستان زاهدان به خاطر اختلافات مالی به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل مسلح پس از ۴ سال در سراوانبه گزارش خبرنگارگروه جامعه ،سرهنگ رضا زینلی گفت: در پی قتل مرد میانسالی در مرداد ماه سال ۹۲ در شهرستان زاهدان که با استفاده از اسلحه کلاش به قتل رسیده بود و قاتل یا قاتلان احتمالی از صحنه جرم فرار کرده بودند، دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای نیابت قضائی با انجام یکسری تحقیقات پلیسی و انجام کار فنی و اطلاع از ورود قاتل به کشور، موفق شدند محل اختفای قاتل را  در حاشیه شهر سراوان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به فرار ۴ ساله وی پایان دهند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خانه این مجرم یک قبضه اسلحه گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلافات مالی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *