افزایش 31 تومانی میانگین نرخ دلار/ ادامه جنب و جوش در صرافی‌ها+نمودار

14:24 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۲۰۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار در صرافی‌ها نشان می‌دهد که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن با رشد ۳۱ تومانی همراه شد و بیشترین نرخ به ۴ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی نرخ دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۱۸ آذر ماه سال جاری با رقم ۴ هزار و ۲۰۳ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه با نرخ ۴ هزار و ۲۱۱ تومان به کار خود پایان داده است.

همچنین روند قیمتی دلار در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ در روز شنبه با رقم ۴ هزار و ۲۰۳ تومان کمترین نرخ را داشته و در روز سه شنبه با نرخ ۴ هزار و ۲۲۰ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

بررسی هفتگی نرخ دلار حاکی از آن است که نرخ در هفته‌ای که گذشت با روند صعودی کار خود را آغاز و این روند تا روز سه شنبه که بیشترین نرخ را هم داشته ادامه دار بوده است و پس از آن با اندکی کاهش قیمت و با روند نزولی به کار خود پایان داده است.

در این میان روند قیمتی دلار از بیشترین تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۱۷ تومانی را تجربه کرده است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۲۱۱ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن با رشد ۳۱ تومانی قیمت همراه بوده است.

 دلار کوتاه نیامد/ بیشترین نرخ ۴۲۲۰ تومان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *