رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جمهوری آذربایجان به من پیشنهاد داد، اما قبول نکردم/ نمی‌خواهم به اتفاقات حاشیه‌ای انتخابی المپیک فکر کنم

8:40 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۱۷۱
کشتی‌گیر سابق تیم ملی گفت: از جمهوری آذربایجان پیشنهاد داشتم، اما من فقط برای کشور خودم کشتی می‌گیرم.

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با آخرین وضعیت‌اش در کشتی اظهار داشت: من حد‌ود یک سالی بود که مشکلاتی داشتم و در طول دورانی که در کشتی حضور نداشتم، فرصتی شد تا برخی از مسائل شخصی‌ام را حل کنم.

وی ادامه داد: الان حدود ۲ ماه است که مشغول تمرین هستم تا خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی و جام پهلوان تختی که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد آماده کنم، امیدوارم بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

آزادکار سابق تیم ملی در رابطه با پیشنهادش از جمهوری آذربایجان تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که برای من در انتخابی المپیک ۲۰۱۲ رخ داد، جمهوری آذربایجان به دنبال من بود. اما من تا زمانی که بتوانم کشتی بگیرم، فقط در کشور خودم فعالیت می‌کنم.

هادی افزود: اتفاقات زیادی برای من در انتخابی المپیک 2016 رخ داد، اما اصلا نمی‌خواهم دیگر به این موضوع دامن بزنم، چون سعی کردم این اتفاقات را فراموش کنم و الان هم فقط به فکر آینده ورزشی خودم هستم.

وی تصریح کرد: من تصمیم گرفتم که بار دیگر به کشتی با قدرت برگردم، مسابقات بین‌المللی زیادی در آینده خواهیم داشت و سعی دارم تا به روز‌های اوج خود برگردم.

کشتی‌گیر سابق تیم ملی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم من را دعا کنند تا بتوانم به روز‌های اوج خودم برگردم و باردیگر برای کشورم افتخارآفرین باشم، تمام تلاشم برای تحقق این امر را می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *