رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسلامی: به نظرم آن صحنه اصلاً پنالتی نبود/ اگر جادوگر داشتیم نیم‌فصل اول ۱۸ گل نمی‌خوردیم!

19:11 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال بادران تهران گفت: به نظرم آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و الان هم که فیلم آن را نگاه کردیم مشخص بود که پنالتی نبود.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی اسلامی در پی باخت 2 بر یک تیم بادران مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی در جمع خبرنگاران درباره پنالتی که در نیمه اول برای پرسپولیس گرفته شد، اظهار داشت: به نظرم آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و الان هم که فیلم آن را نگاه کردیم مشخص بود که پنالتی نبود. من در جریان بازی هم به داور گفتم که بازیکن پرسپولیس پیراهن بازیکن ما را گرفته بود.

وی درباره حضور پر تعداد تماشاگران بادران در این بازی افزود: معمولاً در بازی‌های ما هواداران زیادی وجود دارد، اما این بازی استثناء بود. بادران شرکت بزرگی است که دو تا دو و نیم میلیون نفر در آن کار می‌کنند و طبیعی است که برای بازی‌های ما تماشاگر بیاید.

دروازه‌بان تیم بادران تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا در گل دوم پرسپولیس شما مقصر بودید یا خیر؟»، تصریح کرد: خیر در آن صحنه توپ به سمت بیرون می‌رفت که شجاع هم ضربه خوبی زد.

سلامی درباره این پرسش که «در فوتبال ایران بحث جادوگری داغ است، آیا این بحث شامل تیم شما هم می‌شود؟»، خاطر نشان کرد: اصلاً چنین چیزی در تیم ما وجود ندارد و اگر به این‌گونه بود ما در نیم فصل اول 18 گل نمی‌خوردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *