برنامه های حیرت انگیز کمپانی پورشه برای شاسی بلندهای آینده اش!

19:36 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۰۹۱
پورشه در آخرین برنامه ریزی های خود قصد دارد چند خودروی جدید را وارد خط تولید کند و نگاه ویژه ای هم به کلاس شاسی بلند و مدل‌های ماکان و کاین خواهد داشت.

برنامه های حیرت انگیز کمپانی پورشه برای شاسی بلندهای آینده اش!به گزارش گروه فضای مجازی ، در سال 2018 پورشه تصمیم خواهد گرفت آیا میزان تولید شاسی بلند خود را افزایش دهد یا خیر. این شرکت در نظر دارد تا مدل کوپه کاین و ماکان را برای بازار سال اینده در دستور کار خود قرار دهد .

در حال حاضر این خودروساز آلمانی در حال بررسی کشش بازار برای اضافه کردن مدل های متنوع از شاسی بلند به خط تولید است. پورشه در نظر دارد تا برای سال 2019 میلادی مدل کوپه کاین را به خط تولید اضافه کند اما اگر تصمیم به تولید ماکان کوپه هم باشد باید مدت بیشتری منتظر طراحی و آماده سازی آن بمانیم.

در حال حاضر پورشه در رقابت با ب ام و و مرسدس بنز عقب مانده و شاسی بلند کوپه ای را طراحی نکرده است. در حال حاضر رقابت برای ایجاد خودروهای شاسی بلند کوپه بسیار داغ شده است اما نکته ای که باید به آن توجه داشت کم شدن کارایی خودروهای این کلاس به خاطر تغییر چهره است. کوپه شدن شاسی بلندها، فضای داخلی را به شدت کاهش می دهد.

همچنین پورشه برای سال آینده قصد دارد از یک خودروی الکتریکی جدید هم رونمایی کند که به احتمال فراوان یک شاسی بلند خواهد بود.

مدیرعامل پورشه در همین زمینه اعلام کرده است که مدل Mission E آخرین خودروی الکتریکی این شرکت نیست و مدل های مختلف دیگری هم وارد بازار می شود.

از میان شایعات، این خبر به گوش می رسد که نسخه بعدی ماکان به عنوان مدل پایه شاسی بلند الکتریکی پورشه خواهد بود در حالی که ممکن است این خودرو تا سال 2020 هم روانه بازار نشود. در همین راستا پورشه اعلام کرده است که تا ۱۰سال دیگر به سراغ الکتریکی کردن پورشه ۹۱۱ نخواهد رفت.

مترجم خودروکار



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *