برانکو: بحث من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تسویه حساب نبود/ گرشاسبی صحبت‌های موفقی با مسئولان ریزه‌اسپور داشته، اما همه چیز دست فیفاست

18:29 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۰۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تسویه حساب نبود و بحث شرایط فعلی تیم بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ، برانکوایوانکوویچ پس از دیدار تیمش برابر بادران که با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: ما انتظار یک بازی سخت را داشتیم و همین‌طور هم شد، یک بازی محکم با میزبانی جنگنده و محکم.

ی افزود: تا زمانی که نتیجه مساوی بود، انگیزه آنها بالاتر بود و اراده بالایی برای بردن داشتند. البته اگر گل سوم را آفساید نمی‌گرفتند، کارمان راحت‌تر می‌شد و با استرس کمتری بازی می‌کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم، هر طور شده از شما برد می‌خواهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش برای نیم‌فصل نقل‌وانتقالی خواهد داشت یا نه به محرومیت این تیم از نقل‌وانتقالات با رأی فیفا اشاره کرد و اظهار داشت: من نمی‌دانم، آقای گرشاسبی در این پروسه‌ای که بوده، صحبت‌های خوب و موفقی در ترکیه با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور داشته، اما همه چیز دست فیفاست.

برانکو در خصوص اینکه آیا با نیمکت‌نشینی مسلمان و سیدجلال ریسک نکرده است، گفت: نه ریسک نکردم، چون همین تیمی که بازی کرد، بازیکنانی هستند که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بودند. ما 11 بازیکن نداریم، بلکه 17، 18 بازیکن فیکس داریم.

مربی کروات سرخپوشان در واکنش به این مسئله که گویا برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام کرده ابتدا با او تسویه حساب مالی صورت بگیرد، تصریح کرد: این چند وقت آقای گرشاسبی نبود و صحبت‌ها را برای تمدید قرارداد ادامه خواهیم داد. بحث تسویه حساب نبود و بحث شرایط فعلی تیم بوده است.

به گزارش میزان برانکو ایوانکوویچ در ادامه در نشست خبری نیز اظهار داشت: بازی پرهیجانی را انجام دادیم و انتظار این حریف جنگنده، محکم و با انگیزه را داشتیم که قصد غافلگیری ما را داشت. بازیکنان ما جایگاه‌شان تثبیت کردند و کیفیت‌شان هم مناسب بود. می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و تنها چیزی که قبل از بازی به بازیکنانم گفتم، این بود که از شما برد می‌خواهم. بابت همین به آنها تبریک می‌گویم، چون به دور بعدی رفتیم و چهار روز بعد با صنعت نفت بازی داریم. در جام حذفی فقط مهم صعود است، چون مسابقات لیگ ادامه دارد و جای جبران وجود دارد، اما در جام حذفی این‌طور نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیم او در مرحله بعدی باید مقابل صنعت نفت به میدان برود و چه برنامه‌ای برای ادامه راه خواهد داشت، گفت: ما اهداف‌مان را دنبال کردیم. هم در لیگ قهرمانان و هم در جام حذفی و لیگ برنامه‌مان را اجرا کردیم. در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدیم، در لیگ، قهرمان نیم‌فصل شدیم و اکنون هم به مرحله بعدی رفته‌ایم. بازی بعدی‌مان مقابل صنعت نفت هم سخت است و حتی مقابل بادران هم نگران بودیم که اتفاقی رخ بدهد که غافلگیر شویم. ما اهداف مشخصی داریم و کارمان سخت است، اما بازیکنان گسترده‌ای داریم و دلایل زیادی برای امیدواری داریم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که گل نخوردن‌های پرسپولیس در لیگ به یک رکورد تبدیل شده است اما در جام حذفی این تیم از بادران گل خورد و آیا بازی کردن با یک هافبک دفاعی تأثیری داشت یا بازیکنانش بادران را دست‌کم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: ما حتی یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. مربیان ما در دو بازی اخیر آنها به ورزشگاه رفتند و عملکردشان را مشاهده کردند. فیلم دو بازی دیگرشان را هم دیدیم. همه راه‌های نفوذ آنها و حتی از همان راهی که گل خوردیم را آنالیز کرده بودیم. شاید مواقعی بود که توپ به راحتی به آنها می‌رسید، اما یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. ما با همین ترکیب مقابل الهلال، الاهلی و حتی دربی بازی کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *