صعود سخت پرسپولیس با برتری مقابل بادران/ شاگردان برانکو حریف صنعت‌نفت در یک چهارم نهایی شدند

16:16 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۰۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازی بادران و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های فوتبال بادران و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب بادران:

مهدی اسلامی، امید نظامی پور، ابراهیم کریمی، افشار، روح الله نعمتی، مسعود ریگی، محمد آبشک، مهرداد رضائی، امیر میربزرگی، مهدی ترکمان و کریم اسلامی.

نیمه اول:

 دقیقه 10: اولین فرصت جدی بازی را مهرداد رضایی برای بادران شکل داد که پاس عرضی او پیش از اینکه در آستانه دروازه خالی نصیب اسلامی شود توسط بیرانوند دفع شد.

دقیقه 15: ارسال وحید امیری با یورش شایان مصلح برای ضربه سر همراه شد که مهدی اسلامی پیش از مدافع پرسپولیس توپ را مهار کرد.

دقیقه 36(گل): مهاجم نیجریه ای پرسپولیس پنالتی صورت گرفته روی بشار را برخلاف جهت حرکت دروازه بان بادران به گل اول این تیم تبدیل کرد.

دقیقه 38: ارسال کرنر با ضربه آکروباتیک علی‌علیپور همراه شد که توپ به دیرک دروازه بادران برخورد کرد.

دقیقه 40 (گل): ارسال مسعود ریگی با ضربه سر محکم مهرداد رضایی گل تساوی را برای بادران رقم زد.

نیمه دوم:

دقیقه 49: ارسال کرنر برای پرسپولیس در ریباند به احمدزاده رسید اما ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 54 (گل): ارسال کرنر از سوی بشار رسن با ضربه سر تمام کننده شجاع خلیل زاده گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 60: روی حرکت علیپور و پاس او برای رسن در محوطه جریمه که با کات بک هافبک عراقی همراه شد، منشا گلزنی کرد که محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور این بازی، آن را آفساید اعلام کرد. در صحنه آهسته اشتباه کمک داور در اعلام آفساید مشهود بود.

دقیقه 80: ضدحمله سریع برای پرسپولیس و شوت منشا که توسط اسلامی دفع شد البته دومین ضربه توسط نعمتی هم در برگشت توسط مدافع بادران بعث شد تا توپ راهی به دروازه نیابد.

دقیقه 80: گادوین منشا قصد داشت با ضربه ای چیپ از درئن محوطه هجده قدم دروازه بادران را باز کند که توپش با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

دقیقه 83: یک اشتباه مرگبار از سوی بیرانوند در شروع مجدد بازی و ضربه او که به آبشک برخورد کرد، در آستانه ورود به دروازه توسط او مهار شد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *