امکان ویرایش کلی مشخصات فردی داوطلبان کارشناسی ارشد وجود ندارد/ ارسال اطلاعات ثبت نام به ایمیل داوطلبان

14:11 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۰۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در رابطه با متداول‌ترین سوالات در زمان ثبت نام مرحله کارشناسی ارشد سال ۹۷ توضیحاتی را ارائه کرد.

کنکورحسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: افرادی که برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ اقدام کرده اند، پیش از زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش به آن‌ها تاکید شده که امکان ویرایش مشخصات فردی برای آن‌ها وجود ندارد و داوطلب نمی‌تواند در نام و نام خانوادگی خود تغییر ایجاد کند.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه فرصت خواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فراهم بودن شرایط به منظور اصلاحات اشتباهات تایپی برای داوطلبان اظهارکرد: افرادی که در زمان ثبت نام اشتباهاتی در انتشار تاریخ تولد، کد ملی و یا شماره شناسنامه خود داشته و یا در انتشار نام و نام خانوادگی خود دچار اشتباه تایپی شده اند می‌توانند از طریق مراجعه به سایت سنجش و ورود به قسمت ویرایش، نسبت به اصلاحات اقدام کنند.

توکلی در خصوص برخی سوالات متداول در رابطه با افرادی که زمان ثبت نام یک رایانامه (ایمیل) اشتباه وارد سیستم کرده اند تصریح کرد: امکان اصلاح ایمیل برای افراد وجود ندارد و اگر داوطلبی در ابتدای ثبت نام ایمیل خود را اشتباه ثبت کرده است باید چند روز صبر کند تا پروفایلی که با ایمیل اشتباه ثبت کرده به طور خودکار حذف و برای بار دوم نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام، کد مرتبط با ثبت نام و اطلاعات ثبت نامی داوطلب به ایمیل فرد ارسال می‌شود به همین خاطر ثبت درست اطلاعات مرتبط با ایمیل برای افراد ضروری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *