صعود تنیسورهای ایران به فینال رقابت‌های غرب آسیا

15:29 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۹۰۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تنیسورهای کشورمان موفق به صعود به فینال هفته نخست مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا راه یافتند. ‌

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش ، نمایندگان کشورمان برای رسیدن به فینال بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان روز سوم ، نمایندگان کشورمان با پیروزی مقابل حریفان به فینال بازی‌ها صعود کنند.در نخستین دیدار، مشکات الزهراء‌ صفى با نتیجه ( 6-7 و 5-7 ) مقابل درسا چراغى به پیروزی رسید و باید در فینال مسابقات به مصاف نماینده لبنان می رود و در بخش ‍پسران ، یونس طلاور با نتیجه ( 0-6 و 3-6 ) آریو جوادی را شکست داد و با صعود به فینال در این مرحله با نماینده سوریه مسابقه می دهد.

همچنین در بخش دو نفره نیز ، تیم مشکات الزهراء صفى و فاطمه السادات زنجانى با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) مقابل زوجی از سوریه و عراق به برتری رسیدند و در فینال بازیها با نمایندگان لبنان مسابقه می دهند و در بخش پسران ، تیم آریو جوادی و یونس طلاور با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم سوریه و عراق به پیروزی رسیدند تا در فینال با تنیسورهای سوریه مسابقه دهند.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این رقابت‌ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.

شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

انتهای پیام/‌



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *