ربیعی: دیدار با پرسپولیس برای ما مهم است/ می‌توانیم از شان خودمان دفاع کنیم

14:00 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: چون سختی کشیده‌ایم بازی با پرسپولیس برای ما اهمیت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی ، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در آستانه پایان نیم فصل لیگ دسته اول برابر پرسپولیس در جام حذفی قرار گرفتیم. جا دارد قهرمانی نیم فصل را به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس همانطور که برنامه نود نشان داد، همه رکوردهای لیگ برتر را در اختیار دارد. برای ما این بازی اهمیت دارد، چون تا اینجا سختی‌های زیادی کشیده‌ایم.

سرمربی بادران افزود: در بازی اول جام حذفی که بیشتر تیم‌ها انصراف می‌دادند، ما در اهواز با شهرداری ماهشهر بازی کردیم و سپس مقابل تیم پیکان قرار گرفتیم. تا این لحظه قرعه سختی داشتیم و اکنون باید برابر پرسپولیس بازی کنیم. بنابراین چون سختی کشیده‌ایم این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد.

ربیعی گفت: ما می‌توانیم از شان خودمان دفاع کنیم. از زمانی که به بادران آمده‌ام سبک بازی تغییر کرده است. دیدار فردا علاوه بر اینکه می‌تواند جدال فوتبالی باشد برای بخش خصوصی که سه سال است برنامه ریزی و ایجاد اشتغال کرده، تبلوری باشد و از مجموعه‌اش دفاع کند.

وی در خصوص شانس برتری تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: جام حذفی یک سر برد دارد و یک سر باخت. هر مربی برای خودش شانس قائل است و با نهایت تعریف و تمجیدهایی که از پرسپولیس کردم برای تیمم احترام قائلم.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما از کوچک ترین شانس یک دریا امید می‌سازیم. فردا کیفیت خوبی به نمایش می‌گذاریم و مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

سرمربی بادران در واکنش به اظهارات رئیس هیئت مدیره بادران مبنی بر اینکه گفته بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می‌آوردند، اظهار داشت: این موضوع را از بان شما می‌شنوم. مجموعه ما متعلق به یک شرکت بازاریابی است و واقعیتش را بخواهید از مسائل مارکتینگ چیزی شناخت ندارم. سعی ما این است که رویاهای آنها را بدست بیاوریم. مالکان باشگاه علاقه‌مند هستند که با سرمایه گذاری که کرده‌اند خودشان را به سطح اول فوتبال برسانند. با اینکه بخش خصوصی در فوتبال ما عمر کوتاهی داشته است، امیدوارم برای بادران این اتفاق نیفتد و شاهد استمرار آن باشیم. بازی قشقایی و پرسپولیس یک دیدار خاص بود. ما همه توانمان را برای پیروزی می‌گذاریم.

ربیعی تصریح کرد: سبک بازی ما شبیه پرسپولیس است و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند. ما در لیگ دسته اول بازی مالکانه و تهاجمی به نمایش می‌گذاریم و برترین خط حمله را در اختیار داریم و این مسئله بازی ما را شبیه پرسپولیس می‌کند. بنابراین نمی‌توانیم به دفاع اتوبوسی و بلاک شده انجام دهیم.

وی گفت: ما در شش بازی اخیر 14 امتیاز گرفته‌ایم. بازی با نفت مسجد سلیمان 3-3 شد و این نشان از کیفیت بازی داشت. باید من از کیفیت لیگ یک دفاع کنم. نگاه‌ها معطوف به لیگ برتر است ولی لیگ یک پایه فوتبال ایران است. خیلی از بازیکنان پرسپولیس مثل طارمی و ربیع خواه و علیپور در تیم های لیگ یکی درخشش پیدا کردند. لیگ یک امسال خیلی پویاست و به لحاظ فنی از پارسال بهتر است. همیشه در این لیگ بازی های فیزیکی دیده می‌شد و تیم‌های صعود کننده هم آسانسوری به لیگ یک بر می‌گشتند ولی می‌بینیم پارس جنوبی کجای لیگ برتر است و این نشان از افزایش توانایی‌های فنی لیگ یک دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *