رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصویب قطعنامه ۶۵۸ در کنگره آمریکا، بخشی از پازل فعالیت‌ها علیه ایران است/ هدف فشار و تکمیل حلقه‌های تحریم است

13:34 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۸۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصویب قطعنامه ۶۵۸ در کنگره آمریکا، بخشی از پازل فعالیت‌هایشان علیه ایران است که در دستور کار سیاستمداران آمریکایی قرار گرفته است و هدفشان تحت فشار قرار دادن ایران و تکمیل کردن حلقه‌های تحریم محسوب می‌شود.

میزانسیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی در خصوص تصویب قطعنامه ۶۵۸ در کنگره آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها پس از ناکامی‌های پی در پی که در منطقه خاورمیانه نصیبشان شد و شکست‌هایی که در منطقه داشتند مجموعه‌ای از فعالیت‌ها علیه ایران را سازماندهی کردند. 

وی ادامه داد: نقض آشکار برجام و یا دبه درآوردن در اجرای آن، تحریم‌هایی که کنگره در دستور کار خود قرار داده است و اقدام اخیر ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از جمله اقدامات برای سرپوشانی روی شکست‌های پی در پی شان در منطقه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:تصویب قطعنامه ۶۵۸ در کنگره آمریکا، بخشی از پازل فعالیت‌ها علیه ایران است که در دستور کار سیاستمداران آمریکایی قرار گرفته است و هدفشان تحت فشار قرار دادن ایران  و تکمیل کردن حلقه‌های تحریم محسوب می‌شود.

نقوی حسینی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که ایران نقش کلیدی واصلی در ناکامی‌های آمریکا ایفا کرده ودرآینده حنای آمریکایی‌ها در منطقه نقشی ندارد و به همین خاطر تصویب چنین قطعنامه‌ای را دردستور کارقرار داده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *