رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امکان مشاهده اوراق قضایی در گوشی‎های هوشمند اندروید فراهم شد

12:44 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طرفین پرونده می‎توانند با نصب برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) ثنا، اوراق قضایی مانند ابلاغ ، اخطار و احضار را روی گوشی هوشمند تلفن همراه خود، مشاهده کنند.

امکان مشاهده اوراق قضایی در گوشی‎های هوشمند فراهم شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، امکان مشاهده اوراق قضایی در گوشی‎های هوشمند اندروید فراهم شد. طرفین پرونده می‌توانند با نصب برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) ثنا، اوراق قضایی مانند ابلاغ، اخطار و احضار را روی گوشی هوشمند تلفن همراه خود، مشاهده کنند.

حجت الاسلام سید محسن رسولی معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : کسانی که در سامانه ثنا ثبت نام کرده اند برای دانلود و نصب این نرم افزار می توانند به نشانی http://adliran.ir/Content/Eblagh-v1.0(960907).apk مراجعه کنند.


حجت الاسلام سید محسن رسولی افزود :این برنامه برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به ابلاغیه های قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند.


معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : در منوی کاربری این برنامه، امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغ ها قرار داده شده است.


سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و افزایش سرعت و دقت ابلاغ اوارق از سال گذشته در استان راه اندازی شده است .


در این سامانه ، ابلاغ اوراق قضایی مانند احضاریه ، و اخطاریه به جای ارسال به خانه ی طرفین پرونده ، اینترنتی به حساب کاربری آن ها در این سامانه ارسال می شود.



عبدالرضا بخشا
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
باسلام جهت دانلود نسخه اندروید همین نرم افزار راهنمایی فرمایید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *